I´ts the final countdown



Hej!

Blir visst längre och längre mellanrum på inläggen, dagarna går så fort och jag prioterar lite annat. Har bestämt att jag lägger ner bloggen ett tag eller forever, det märks. Känns lite tråkigt men bättre jag skriver när jag inte känner mig tvungen och har mer tid, ska lägga ännu mer tid på att bli riktigt köttig nu. ;)



Så kommer jag igen med en riktig idafitnessblogg sen, hehe.. :P TACK så jättemycket till er som följt min blogg och hoppas på att ni gör det sen också. :D Vill ni kontakta mig på något sätt om ni har någon fråga eller något så är det ju bara att skriva på face. ;)



Och snälla, tro inte allt ni hör och säg inte allt ni vet ! PUSS !  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till!

2011-09-07 @ 10:00:49
Postat av: Hanna

Hej!

Kan inte du visa hur och vad du använder när du sminkar dig?:)



Från din bloggläsare som hoppas på det;D

2011-10-16 @ 16:49:44
Postat av: Anonym

Blogga mer :)

2011-10-22 @ 15:29:03
Postat av: oviktigt

Synd att du lägger ner din blogg. Roligt att se dina träningsresultat.

2011-12-14 @ 18:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0