Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it. Sex in the air, I don't care, I love the smell of it. Sticks and stones may break my bones but chains and wips excite me..


Hur underbart vacker är inte Rihanna? Diggar hennes smilegropar, så himla fint! Älskar hennes röst, hennes nya låt i rubriken ovan är så skön..

WoOrkingDaAay!

Jobbat hela långa dagen idag och det har faktiskt gått bra, haft och göra hela dagen så den sprang iväg rätt fort.
Plockat varor som en galning och tjuvtränat lite som vanligt. Haha! Sen är det så trevligt att jobba Fredagar på ett sätt för kunderna är så himla glada då, och speciellt om det är fint väder också! Jobba på en mörk Måndag kan vara otäckt om en vara inte går in som den ska eller om det strular! ;) Neej dom är så söta alla fågelforsbor, speciellt dom som säger mitt namn när dom ska fråga eller säga något! Vet inte men känns bra på ngt sätt och jag blir glad, dom kommer ihåg vad jag heter! :D

Titta vad fin han är min snutt, älskar att vi hittar på roliga saker tillsammans hela tiden, och att vi har samma humor.. Och mest av allt älskar jag att han verkligen bryr sig om mig, på riktigt! <3

Vi skulle ha åkt till Borgholm imorgon o varit över helgen men skulle vara 8 grader där, känns inte som om det var någon idé då.. Meeen då skrev älskling till mig idag att det skulle vara runt 17 grader i Göteborg och strålande sol så alltså blir det LISEBERG imorgon! Wihiiiii! :D Den största busgrabben tar vi med oss också, lilla Jens. Ska bli spännande att åka den nya attraktionen.

 ATMOSFEAR, DEJAAAAA! :D

Upp vid 7 imorgon gå en promenad, göra mig i ordning, fixa äggmackor ååå sen åka nio. Jag är som ett litet barn på julafton, tycker det är så himla kul! :D Självklart ska vi gå på spökhuset också som jag blir lika rädd i varje gång, skrattade dock mer förra året då jag jag gick med Per som var MYCKET mer rädd än jag! Förlåt Per, tog bort din machostämpel! ;)  Blir uppehåll från träningen både idag och imorgon, JOBBIGT! På Söndag då jäklar ska ryggen få se!



Nu ska jag jag gå o sova så det blir morgon någon gång. ;) Natt ! Puss !

 Finaste färgen ever på my naglar! :P

Kommentarer
Postat av: Josssan

Nu måste jag ju kommentera, bara för att du sa de ;)

Haha,spökhotellet, jag skämde ut mig där som satan förra året, hoppade typ på han som gick framför, gjorde nog pojken döv oxå haha :)

2011-05-06 @ 22:47:16
URL: http://niikotin.blogg.se/
Postat av: Nattis

I wish;) Det är bara så dryg som jag är..haha. Men jag blir ändå smickrad av att folk tror att det är jag:)) Hoppas du får en bra helg nu så ses vi säkert på gymmet i veckan! Kram

2011-05-07 @ 11:48:26
URL: http://nattli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0