Du ska veta att jag saknar dig, det finns känslor som aldrig tar slut. Du ska veta att jag inte glömt, det finns bilder som aldrig suddas ut..



Får väl börja med att rätta mig med det jag skrev igår om gainomax, fick skäll av min PT och snutt idag.. Jag köpte ju endast den här för att det stod i tidningen (man ska inte tro på allt som står i tidningen!!) Nej jag vet men tänkte eftersom jag inte har ngt protein så kunde jag köpa den här! Blond som jag är förstod jag inte att GAINOmax var en gainer för det hörs ju inte på namnet! ;) Den innehåller mycket kolisar och det ska man kanske inte ha om man deffar! Så det var ju bra att jag köpte hem 15st. :D Köp alltså inte gainomax om du deffar! Haha..

Idag har jag styrt här hemma mestadels av dagen och tränat ben, gick väl hyffsat.. Lagade till Lax i hummersås och det kan jag verkligen rekommendera! :P Snutt och jag har varit hos Freddy http://muskelbygget.se och köpt lite kuliga grejor, jag fick av älsk " Red Stack " en fettförbrännare som verkar vara riktigt bra. Har testat den av Per några gånger och får skön energi och det sticker lite fränt i huden efter.
http://muskelbygget.se/redstackamp50kapslar-p-207.html?cPath=59 <-- Köp den där! Den bästa jag testat!
Köpte även en tröja från BetterBodies som är så JÄKLA snygg, älskar den! Per köpte en från Gasp, dom har kampanj på dom just nu! Bilder kommer imorgon, missa inte det för fasiken!! Även protein, som jag gapskrattade åt såklart när han tog fram! Ser exakt ut som ngt helt annat också, om ni kan se det! ;)

Hihi! :P


"Jag duger som jag är! Nu.." Part two! ;)

Är inte på ngt sätt glad att många av dom som var mest elaka mot mig förr, idag har det svårt själva på något sätt! För det är faktiskt så, skrämmande nog.. Att många av dom jag träffat idag har själva blivit tjocka, börjat knarka eller dricka, går på socialen, utseendet försämrats M.M. Finns faktiskt många varianter! DET jag vill komma fram till är att jag är säker på att det du gör mot andra kommer tillbaka mot dig själv! BEHANDLA ANDRA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD! Sen styrs ju många utav grupptryck, vet att många kanske egentligen inte ville vara elaka men vågade inget annat! Vill tillägga om det är någon som undrar, att jag är inte arg på någon på något sätt idag! Sen finns det ju vissa som fortfarande har kvar sin attityd lite men helt ärligt tycker jag bara synd om dom för som jag sa innan, mår du bra så får du också andra att må bra! Du kan endast när du älskar dig själv älska andra.. Nu är det slutpratat med dom här tråkigheterna! Nu ska jag endast se framåt o aldrig mer se tillbaka! Och hörnini: " LEV VARJE DAG SOM OM DET VORE ER SISTA OCH VA GLAD ÖVER DET NI HAR O SÖRJ INTE, ABSOLUT INTE DET NI INTE HAR! Glöm inte gå in o glo på mina bilder jag lägger ut imorgon!! ;)

Mina föredetta djur som jag saknar massor, här ligger dom o kramas i soffan. Den sötaste bild jag äger tror jag!!

Sov gott! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0