Livet är allt för kort, det får inte slösas bort och det ska jag visa. Se hur fullmånen ler och säger KOM IGEN!


Min lille snutt kom ju tvåa i fitnessfivetävlingen, han var ju så stolt över sina 50 dips och 30 chins och jag med då! <3

Efter tävlingen åkte vi hem och fixade till oss sen till förfest, på olika håll.. Sen gick vi tillsammans till öltälet som säkert hade varit jättekul om det inte hade regnat och varit kallt, drog med mig per hem redan vid ett...



Idag gick vi inte ur sängen fören halv tolv, vet inte när jag gjorde det senast? Om jag ens gjort det någon gång, helt sjukt! Kom på att jag skrev iförrgår att jag skulle unna mig en cider igår och kanske var det någon då som undrade om jag var lite retard eftersom jag innaN predikat om att man inte ska dricka om man tränar seriöst. Jag håller fortfarande fast vid det, jag tycker inte att man ska dricka och deffinitivt inte dricka sig full. Dock tycker jag att man kan unna sig en cider, för det är så gott! Och jag blir ju nästan full om jag bara luktar på sprit men ändå.. Haha!



Varit seg hela dagen men har iaf städat och fixat lite, dock inte funnits någon kraft över till gymmet. :( Därför tänkte jag försöka med ett dubbelpass imorgon då jag är ledig också. Ska bli soligt och fint imorgon. :D Hade ju tänkt att åka och fira mamutt idag också på morsdag men tanten har jobbat hela helgen..  :P Så hon kommer imorgon och umgås lite istället, trevligt. Har lite jobb åt henne här hemma, hon brukar få fixa med lite som jag inte orkar med när vi är och tränar. Haha! 

Nu ska jag gå o nana för jag är såååå trött ! Gosa med solen imorgon. :P :D




Ska tatuera mig snart typ såhär fast jag ska ha texten " Älskade Syster " för att visa hur mycket jag älskar min syster. Sen ska det gå ner som en ranka ner på foten som på bilden, snyggt va? :) Den första bilden var himla snygg tatto också! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0