I ain't more than a minute away from walking, we can´t cry the pain away. We can´t find a need to stay, I slowly realized there´s nothing on our side..


INTE OKEJ, USCH OCH FY!!
BLÄBLÄBLÄ

MUMMA! :) HELT OKEJ!
ÅÅÅåååh min förebild Heidi, snyggo!

Medans alla springer på fest så sitter jag här i vår sköna soffa med fötterna i ett varmt bubbelbad med lukt av bubbelgum och ansiktet inkletat med en varm fudgemask, samt nysolad och nytränad... Livet känns allmänt skönt just nu. :P Hade tänkt att hänga på till öltältet men vädret är inte det bästa och jag ska upp och åka till jobbet vid sju imorgon, så hoppas det är bättre ös imorgon för då jäklar ska jag dit. :)



Tränade mage och armar innan då värken i magen försvunnit lite idag, hade varudag på jobbet också så blev lite småträning där också med frukten. ;) 

Kollar man noganoga så kan man se konturer och syns faktiskt bättre i verkligheten, hur eller hur... I slutet på Juli ska jag lägga ut en bild igen och då ska jag ha magrutor, min deff slutar om en månad i slutet av Juni.. Sen ska jag kötta på mig en månad sen kommer bild och då jääääklar! :D Är så lycklig över att jag inte har en tanke på att sluta vill bara ha mer och mer, tycker det är så kul och träningen är verkligen ngt jag brinner för.. Har aldrig haft ngt i mitt liv som inspirerat mig så mycket som träningen, älskar det.. Tjejer med muskler är sjukt fränt och jag är jätteimpad av tjejer med muskler, DOCK inte steroidbruttor som ser ut som män! Blä...

Imorgon ska som sagt min älskling tävla i fitnessfive och jag jobbar till halv två, sååå störande hade ju velat vara där o stöttat honom men hinner se slutet iaf! :D Hejjahejja!!

Nu ska jag göra mig en omelett och hyra hem någon kulig komedi.. :P
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0