Now I wanna leave but I´m lost, so now I can´t break away.

Blev en halvrolig ledigdag, har haft extrem värk i magen hela dagen. Gick iaf ut och gick på morgonen en sväng men fick ställa in träningen, hade jag haft ben eller rygg hade jag tränat ändå men svårt att träna mage när man har så ont. Värken är samma jäkla värk jag har varje "#¤%&/()= månad, börjar bli så trött på det..

Har haft lilla Tuva här idag och igår och hon gör ju att man mår lite bättre så söt som hon är, hon ligger som en liten bääbis på rygg och så klappar man lite på magen sååååå mysigt så! :P

Varit i Horn en sväng och ätit mat hos svärmor, mycket trevligt och gott! :o) Jag hade med mig Proteinmuffins som jag bakat också, haha! Dom blev inte så kladdiga som jag ville men rätt goda ändå, inte för att jag hade unnardag idag men ändå. :P Får äta lite mindre när jag väl har unnardag istället på Lördag, då det även blir någon cider på Öltältet kanske. :P

Kan inte riktigt fatta det här själv men kolla vad jag köpte på HM?? En dress som är skjorts och linne i ett typ, köpte den bara för att jag skulle gå emot mig själv.. Vägrade köpa en sådan som går ända nerifrån fötterna och upp över huvudet typ men köpte den här iaf, mycket skön men snygg vet jag inte haha.. Får se om den kommer på ngt i sommar.. :D

Gjorde en dessert förra unnardagen som var mycket god som jag kan rekommendera..

Köpte hem nya Kesellahallon och på den fanns ett recept som lät gott och det var det!

250 g Arla Köket Kesella® kvarg hallon
rivet skal av ½ citron
2 äggvitor
½ dl strösocker
8 msk hallon
4 msk rostad flagad mandel ( Jag tog mandelmassa istället och gjorde pyttesmåbollar )
 
Gör så här:
Blanda kvarg och citronskal. Vispa vitorna till ett fast skum. Tillsätt socker och fortsätt vispa någon min. Vänd ner äggvitan i kvargen. Fördela i 4 portionsglas och låt stå i kyl ca 1 tim. Garnera med hallon och flagad mandel vid servering

Jag ser ut som jag är 40 år äldre men per var himla söt och vi är ju glada ihop tydligen, det viktigaste! :)

Vi var en sväng och kollade på fotboll också innan vi åkte hem från Horn, Horn - Södra vi.. Jag är ju inte jätteintresserad men skulle gärna se Per spela eftersom jag hört att han ska vara rätt duktig och det är ju kul för honom att se hans gamla lag spela. Hoppas jag får se han spela någon gång, han slutade för att han fick problem med knät..(ovanligt!)

Nu ligger snutten och snarkar i soffan och är väl lite småsur för att jag skriver blogg istället för att vara med honom när vi var peroidadag idag, haha! Får la gå o pussa till honom lite! Imorgon blir det jobb mellan 9-14 sen ska jag gå och kolla på fitnessfive där min snutt ska tävla, hinner inte se hela men lite iaf!
Hoppas det går bra! http://perekbjorn.blogg.se Sen efter det blir det kanske öltältet en sväng eller om jag går på Lördag bara eftersom jag jobbar lördagmorgon, inte så jättefränt då!

Inte för att skryta men 10kilos hanteln börjar snaaaart bli för lätt så blir nog snart en liten höjning och det tycker jag är himla skoj, speciellt när man ser att en del killar har den o leker med.. Oj vad drygt det lät haha men det är ju så! ;) Tuff brud jag, mm.. Är även så i en del maskiner, att man får höja när en pojk har varit där innan, nästan jobbigt! Men mest kul.. Jag är lite stark och det är kuuuuuuuuuuuuul!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0