So tired that I couldn't even sleep, so many secrets I couldn´t keep. Promised myself I wouldn´t weep, one more promise I couldn´t keep.

Gick rätt bra att jobba heela dagen i Måndags, lite segt men det gick. :) Igår jobbade jag lite kortare istället, var hemma vid ett. Skulle "vila" ett tag och somnade, tre timmar senare vaknade jag av att älskling skriver att vi skulle mötas på gymmet snart. Så hoppade upp ur sängen och iväg till gymmet för ett ryggpass, inte det lättaste att sova sen. Haha..

Sen skulle Älskling och jag ha filmkväll, vi lyckas dock aldrig så bra med dom. :S Antingen bara pratar vi och får spola tillbaka hela tiden för att vi har missat massa eller så börjar vi mysa och stänger av filmen istället. Igår hade jag bestämt att vi fasen skulle se hela filmen, den låg etta på filmtoppen och hade fått 5 stjärnor av både aftonbladet och expressen. " Winter Bone "



Jag satt hela filmen och väntade på det där jättebra som allt detta grundats på, åååå jag fattar inte? :S Flickan som har huvudrollen är en väldigt bra skådespelare dock men filmen var tråkig! Om någon annan sett filmen och tycker annorlunda skriv gärna det då!! :)

Mamma och jag var ju och hälsade på min Kusin Heidi I Onsdags och jag har ju inte lagt upp några bilder från det, åkte ju bort en sväng där sen..

Oj sne men det är Magnus och mitt kusinbarn ska heta " Vincent ", sååå fint! Och han är såå söt! Jag ville inte släppa honom när jag höll honom, så mysigt!


Sov ju hos Mamma i Måndags också och har lovat lägga ut bilder på hennes nya lägenhet, lite sent men haha.. Här hallen..

 Syns inte så bra, men vardagsrum..

 Kök. ;)
Tavlan jag gjort..
Åå änglarna är ju självklart jag o Fia. ;)
Tavlorna Fia gjort, på min favvolady Marilyn Monroe.
Sängkammaren. :S

Å en bild från vår resa på min snutt, hinner inte lägga ut mer nu får nu ska jag gå o fixa till mig och sen iväg till jobbet, ledig imorgon. :9 Massa skoj..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0