INTE SÅ STÖRANDE ATT TEXTEN INTE SYNS??Us girls we are so magical, soft skin, red lips, so kissable. Hard to resist so touchable.

Idag åker Mamma och jag till Linköping för att hälsa på min "Syster" eller ja egentligen kusin Heidi, alltid varit som en syster för mig. :) Det är så kul för jag har precis fått kusinbarn som jag längtar efter att få träffa, lilla Vincent. :D Sen är det ju så att Mamma och jag kan ju inte på ngt sätt åka till Linköping utan att handla, så det blir lite spring i affärer också. Hade egentligen velat åka till Kalmar o shoppat för jag tycker det är bäst där, men nu ska vi ju hälsa på Heidi så.. :D
Går ju att shoppa i Vimmerby med om man är desperat.. ;)
Gula linnet på Cubus. Skjorts HM.
Syns inte så bra haha, men en väldigt rosa bikini.. Tänkte först att njaaaa ser nog lite fjortis ut men vad faaaasen bryr jag mig om det? Huvudsaken är väl att JAG tycker den är fin? Jag tycker om Rosa, så det så! :D Däremot har jag tagit ner allt som är rosa hemma, kommit på att det är inte så snyggt med rosa i inredningen. Även att rosa är fint! Haha!
Linne Cubus. :)
Längtar till Fredag med lite då Älskling och jag ska åka på en minisemester. ;)
Ha en bra dag allihopppet för det ska jag ha! :D
Oj, råkade jag få med den här bilden på dig Fia? :O Förlåt! ;)

Kommentarer
Postat av: Nattis - Vimmerby

Vart har du köpt den rosa bikinin?

Den var grymt snygg =)



Och jätte bra blogg har du!!! :)

2011-05-18 @ 22:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0