Watch me move when I lose when I lose it hard, get you off with a touch dancin' in the dark. You notice what I'm wearing, I´m noticing your staring..

Idag var det rätt jobbigt att stiga upp en timme tidigare för att gå en promenad innan frukost, var näästan att jag struntade i det idag men nu är jag rätt nöjd när det är gjort. ;) Igår var jag ledig och hann med tre promenader, inte dåligt... Skulle haft vilodag igår från gymmet men körde 50min kondition iaf plus mina promenader då, bra vilodag ju. :P 

Haha lite reklam för den bästa fettförbrännaren " Red Stack "..



Per och jag "firade" 9 månader ihop igår.. ;) <3

Åka och jobba nu vid nio sen hem vid kvart i två och sen vidare till Västervik för gästträning på Athlet, mat och lite shopping. Lönedag idag. ;) Ser jag fram emot.. Jobba i helgen så inget skojsigt i helgen, sover väl hos mamutt eller paputt lördag till söndag.. Gosa lite med Balo o Tuva. :)

Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0