Ute till havs styr en fiskebåt, längs en fri horisont. Den gungar så tryggt in mot hamn som jag i din famn..


Lånar Tuva rätt ofta, fäst mig vid henne. :S Hon är såååå mysig. Ska hoppa upp i famnen hela tiden o pussas, så mysigt! Hon fick åka med hem en sväng nu. :D

Hemma efter underbar minisemester med min Snutt åå vi har haft det så härligt, inte så kul dock att vi glömde kameran hemma.. Gjorde ju inte så mycket eftersom vi kunde ju ta bilder med våra mobiler? Mm.. Bara att vi BÅDA glömde våra laddare hemma, jag hann ta några bilder men påvägen hem så stannade vi till hos pappa för att ta hem lilla Tuva lite. Då glömmer jag såklart min mobil där, börjar bli seriöst orolig över mitt minne. :( Inte så kul att få halvt hjärtattack varje dag då man undrar vart man lagt mobil, pengar, nycklar. Hur fasen ska det gå när jag blir gammal? :O Har börjar trycka i mig rosenrot nu iaf som ska hjälpa minnet påvägen lite, inte märkt ngt ännu men det kommer förhoppningsvis.. :D

Både pällejöns och jag hade unnardag i Fredags, plankstek var inte äckligt kan jag ju be att få tala om! :P

Precis kommit hem från ett efterlängtat mage/armarpass på gymmet, blandade noexplode och hemorage och det var riktigt lyckat. Härlig energi och noexplode gör att ådrorna kommer fram lite mer.. :P

Lite tönt jag vet men fränt ju! :o)

Imorgon ska jag jobba mellan 8.30-19.15 så sover hos mamutt imorgon för på Tisdag jobbar jag 8-12, lite längre pass. ;) Så på Tisdagkväll kommer väl mer bilder upp när jag hämtat hem min mobil igen.. haha.. Nu ska jag o Tuva gå o nana. :)Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0