Skalman han är tlöööööött....

Idag är jag seeeeg, jobbat morgon och det gick väl bra men gäspat 1000 gånger... Jens, Nea och Fia var här för att kolla på hockeyn som jag är vääldigt chockad över att JAG kollade på överhuvudtaget!? Inget som vanligtvis skulle inträffa kan jag ju säga, dock ngt minimalt intressant då det handlar om att Sverige kanske skulle ta VM-guld. Blev ju fiasko ändå så.. Duktiga som kom tvåa dock.. Lite kul ändå att det var Finland som vann.. Fia och jag gick och la oss sent o sen ringde klockan vid sex, inte mkt sömn alls. :S Körde Fia till hennes jobb sen vidare till mitt, tog en promme i Fågelfors innan jobbet. :P

Eftersom att jag skulle jobba helg så passade jag på att sova hos Pappa och Marie, skönt att kunna sova hos dom ibland när jag jobbar kväll-morgon.. Dom är så söta så. :)

Nu ska jag faktiskt tvinga mig till gymmet för ett benpass, behöver egentligen mkt energi till att träna ben men idag har jag inte det måste dock träna.. :S Pirates of Carribean ikväll på Tv, länge sen.. :D

Red Stack fortfarande den bästa fettförbrännaren och ni kan fortfarande köpa den på http://muskelbygget.se ! ;)

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0