And I don't want the world to see me, cause I dont think they´d understand. When everything´s made to broken I just want you to know who I am..

LISERBERG ÄR SÅ JÄDRANS SKOJ!!!!!!!!!!!!

Vi hade så himla kul på Liseberg igår, strålande sol och underbart sällskap.. Fick många många skratt, helt fantastiskt! Nya Atmosfear var rätt otäck, jag är ju så jäkla höjdrädd och den åkte ju flera hundra mil upp i luften. Nästan! ;) Sen stannade den där uppe lääänge innan den åkte ner i fullfart.. EN som vi inte åkte var UPPSVINGET, kommer aldrig åka den igen! Jag är inte feg, jag åker allt. MEN förra året när jag åkte den så mådde jag RIKTIGT dåligt, va livrädd! Hört rätt många andra som tycker det också så jag är ju som tur är inte ensam! ;) En som jag pratade med där sa att han spytt samtidigt som han åkte, bara det att det står ju folk under.. Så illa mådde inte jag som tur va men fy fasen så pinsamt för honom? Och jobbigt för folket under? Haha fy!

Picknick innan ingång på parkeringen, helt normalt! Kycklingsalladen jag hade gjort var väääldigt god! Lägg kycklingen i Het Marinad innan så blir det galet gott! :)

Per fick groddar i ansiktet! :S




Gasten var vääldigt otäckt som vanligt, "spökena" höll nog på att dö av skratt när min biff till pojkvän gapskriker som en tjej. :D Per fick väldiga rivsår och märken på sina axlar efter, kan bero på att jag var lite rädd också! Man är ju tvungen att hålla händerna på axlarna på den framför, så jäkla pinsamt när man måste hålla i någon man inte känner. Dom måste ju fått ryggbesvär efter jag slitit i dom.. :S
 
Skryter nu jag vet! Men kolla min arm ser faktiskt köttig ut! :D

Gick runt och tjatade hela dagen på Per att han skulle känna på mage, "men allvarligt känn här!.. Hahah! Deffen har gett lite resultat, kände mina magmuskler tydligare än innan och det är väääldigt häftigt!!! :D

DOCK är jag rätt trött på att deffa, ibland.. Kolla bara hur mumsig dagens mat ser ut!


Har solat och tagit det lungt idag, tränade rygg nu på kvällen bara.. Tog hemorage innan så hade mycket kraft! :D Nu ska vi se på "Hjälp", när Felix Herngren spelar bög! Har ni inte sett det, SE det! Skrattar ihjäl mig lite! :)

Felix hos psykologen i hjälp, där han försöker komma underfund med om han är bög eller inte och vid ett tillfälle i filmen så ska han operera bort blindtarmen men det blir lite fel så dom opererar bort hans käraste istället! Hahahha som sagt se den, superkul!

Jens vann en megastor nalle åt mig, visste att han var duktigt på basket så utnyttjade det lite för om man träffade korgen så vann man storvinsten! Han vann en åt mig och en åt hans söta tjej Nea som säkert blev GLAD! ;)



Promenad vid åtta imorgon, träning halv elva o sen jobb vid tre. SEN myskväll o ledig Tisdag! :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0