Älskling jag vet hur det känns när broar till tryggheten bränns, fast tiden har jagat oss in i en vrå.. Himlen så oskyldigt blå..

Igår tittade vi på "Himlen är oskyldigt blå" och den var riktigt bra tycker jag, Per tyckte det var lite otäcka scener i början bara. ;) Är en komedi/drama typ.

Han gubben ser EXAKT ut som Eddie Meduza. Haha!

Körde 40min kondition igår, länge sen jag svettades som då. :P Skönt och äckligt på samma gång. Haha! Efter det gick jag o älsk en promenad, riktigt bra deffdag igår.. Har ätit exakt efter schemat nu och det ska jag hålla som sagt i TVÅ MÅNADER till, det är faktiskt skönt att deffa på ett sätt.. Man uppskattar mat på ett annat sätt, saker o ting som inte var gott innan är nu jättegott. Så fort man äter något som innehåller socker så känner man det med en gång och blir det för mycket blir jag illamående. Som Cocacola det var jag typ beroende av innan, smakade lite häromdagen och fy fasen vad det smakade socker!!? Aldrig tänkt på det innan men kändes som om det klistrade fast sig i munnen! Konstigt men skönt!(Skönt eftersom att man inte känner mycket sug till socker) :)

Gör reklam för muskelbygget o gymgrossisten samtidigt då.. :P Haha!

Idag har vi varit i Västervik och tränat på "Athlet" igen, tycker verklígen om det gymmet. Dom har så många sköna maskiner, speciellt för magen..

Den här är riktigt skön!

Var tvungen att ta kort på den här bruttan, sjukt snygg ju! :D

Per ville ha den här hatten på HM men jag sa ifrån.. 

Efter gymmet åt vi på "Tre rum o kök", dagens var kycklinglasagne eller fisk o sås.. PERfekt! :) Tog lite av varje och kycklinglasagnen var väääldigt god!
Lite mindre kvarg. :P

Sen åkte vi och köpte 5.5kg kvarg.. så olika det där! ;) Shoppade även lite på HM, rusta och Karlssons.. Dom hade verkligen fått inne mycket kul på Karlssons, har innan tyckt det var jättetråkigt där men nu hade dom fått in jättefina lycktor, gardiner, plädar, kuddar, burkar och ja en himla massa. Per suckade ett par hundra gånger men sen var det färdigshoppat. :P Nu ska jag ta mig en promenix sen ska vi hem till Pappa och fira han för han fyller år på Onsdag. :)



Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0