Sooooommar, sommar o sol.. Havet o vinden o doft av kaprifoool..

Oj oj oj vilken underbar ledig dag jag fick idag, solen ville inte åka på stryk utan visade sig ordentligt! :D Dagen började med att jag gick ner till Källängsparken för att kolla på när ett gäng killar spelade volleyboll, inte fel.. :P Haha.. Sen åkte snutt och jag till nossen för att bada o sola, per badade.. Jag brukar inte vara en badkruka men kunde bara inte gå i.. Snart så! :P Sen vidare till Horn för att äta hos Eva och Hans (svärföräldrar), alltid lika god mat! :P Sen åkte vi till badplatsen där för att bada o sola, per badade.. Haha! Sen blev det fotboll, Horn vann med 3-1 mot ngt lag.. :) Synd att Per är skadad i knät annars hade jag gärna sett han spela. :P

Det var en snygging som jag fastnade för extra mycket på volleybollen... ;)

Tvingade Älskling att ha skönhetskväll med mig igår, fina va? :D

Nu i kväll har Pappa o Marie, Fia och Jocke varit här en sväng och jag har bakat kladdmuffins som blev kladdiga för en gångs skull, jag unnade mig en vilket jag har ångest för nu eftersom jag har en månad kvar av deffen och då skulle jag vara STENHÅRD hade jag bestämt men va fasen från och med nu då! ;)

Ni ser kanske hur svårt det var att stå emot? Dom ser kladdiga ut ju! ;) Men efter min nöjdhet på gymmet igår så kunde jag äta en tycker jag, var ingen på gymmet så jag spände magen lite i spegeln och min mittenkontur på magen syndes mycket tydligare än innan.. Blev så glad att jag grät nästan! Deeeeeni! 

Hade tänkt träna ben idag men valde att ta vilodag istället eftersom jag fortfarande har träningsvärk i hela kroppen sen jag kört igenom hela kroppen på tre dagar så kan behövas! Imorgon däremot blir det kondition på morgonen och stenhårt benpass på kvällen.. Bad Marie lämna kvar lilla Tuva nu också för jag har saknat henne så mycket så ska ha henne till Onsdag förmiddag så blir väl en del promenader också, roligare när man har någon att gå med.. :) 



Nu ska jag laga till tacos till mig och snutt tills han kommer hem efter träningen, liiite ångest att jag inte följde med men jag behöver som sagt vila!!

Hade fin utsikt idag när jag stod o diskade, underbart att ta sin tuppis i trädgården ju! :P

Du glädjerika sköööna..

Åååå sen är det ju Sveriges nationaldag idag också det får man inte glömma bort! Blir lite ledsen då dagen blir mindre och mindre, man är ju rasist om man hänger upp Sverigeflaggan så går ju knappt inte fira? Orkar inte skriva om hur larvigt jag tycker det är men Jag Älskar iaf Sverige och tycker det är jättemysigt här, lite mesigt folk kanske men tryggt och mysigt! :) Ska dock flytta härifrån ett tag framöver för att slippa "en del saker" som inte finns utomlands. ;)



Ta hand om varandra och mys en massa! Puss! 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Snygga ni var i maskerna. Jag tror dock aldrig att jag skulle få med Freddy på nån sån grej. Bara därför så ska jag försöka i helgen! =)

2011-06-10 @ 09:04:03
URL: http://jennies.webblogg.se/
Postat av: Ida

Haha visst? :D Det tycker jag absolut du ska! :D

2011-06-10 @ 22:12:53
Postat av: Anonym

2011-06-11 @ 01:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0