En ängel flög förbi mot himlen så fri men han lämnade sitt leende på vår jord, som en sol som värmer oss, som ett himmelskt stjärnebloss..

Vad härligt det är att jobba Fredag, Lördag och Söndag när det är såhär extremt fint väder, blä. Skönt att få in pengar men kan man inte bara jobba när det dåligt väder? Så kommer kunder in och säger " Du har det allt skönt här inne, det är så svalt och skönt? " VA??? Ibland måste man vara bra skådespelare alltså.. Började vid ett idag så vi var en sväng på Målilla marknad först, var väl där fem minuter... Ett stånd där Sverige Demokraterna stod och delade ut lappar, ett med hemgjorda kläder, ett med halvdöda blommor, ett med godis och ja det var mycket lockande att handla... Hmmmmm!



Fia, Jocke och mamutt följde med till Fågelfors för att prata med tatueraren där om våra " Älskade Syster " tatueringar.. Hon ska måla upp efter våra önskemål så får vi se hur det blir, spännande! :P

Fia å jockett när dom var nykära, åååå! :)

Festen i Onsdags var förresten mycket lyckad, hade kul hela kvällen! :D Chaplin var också jättekul, konstigt men sant! Torsdagen skulle jag hunnit med en himla massa men låg i sängen typ hela dagen och mådde dåligt, igår jobbade jag hela långa dagen som sagt! Imorgon blir det jobb 9.30 till 15.15 sen tar jag ledigt i två dagar och FASEN ta solen om den inte visar sig ngt då!!! Sen jobbar jag bara Ons,Tors och Fre, ledig helgen.. Jag ville åka till Skara och bada å busa men nu verkar det bli halvtaskigt väder så så vet inte hur det blir men hoppas!! :D

Å ett från då vi var nykära. :)

Nu mår jag illa för vi har varit och tränat mage och armar och jag råkade ta lite för mycket hemorage så jag känner mig spyfärdig.. :S 

Känner mig ledsen och nere lite också, men det är väl för att en kille från Målilla som endast var 19år omkom i en bilolycka i Torsdags, kände honom inte så men vet ju vem han var och hans familj.. Så extremt orättvist livet kan vara alltså! Å vad jag hatar rattfylla, så många unga som faller för grupptryck och ska vara tuffa. Dom som kör ihjäl barn.. Finns inga ord!



OCH SÅDANT HÄR SKRIVER DOM MAX EN SIDA OM I TIDNINGEN, BARN SOM DÖR... MEN OM #¤%&/()=KUNGEN ÄR TYP 5-15 SIDOR OM VARJE "#¤%&/()= DAG!! OCH DÅ HANDLAR DET OM OM HAN VARIT PÅ STRIPPKLUBB ELLER EJ, INTE OM HAN DÖTT ELLER LIKNANDE! JAG KAN INTE BRY MIG MINDRE OM DET, DÅ HAR MAN ALLDELES FÖR LITE VIKTIGT I LIVET OM MAN BRYR SIG OM EN SÅDAN SAK, SNÄLLA SLUTA TJATA OM DET!!!!!!!!!!!!!!!!!??

Låt han gå på strippklubb han vill, skulle jag också gjort om jag var kung. ;)

Där fick jag ut den ilskan. :)

Alla mina tankar går idag till den familj som mist en familjemedlem alldeles för tidigt. :(

Och ni andra, ta inte varandra för givet! Det kan ske snabbare än ni tror att dom ni älskar försvinner, ta hand om varandra! <3

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0