Ta ingen skit !

Så dåligt som jag mår och har mått sen Söndagskväll var lääänge sen jag mått.. Sov till tio idag sen gjorde jag ett försök att iaf kunna sitta på balkongen i solen men nej efter tio min kändes det som att hjärtat skulle stanna och jag var tvungen att gå in och lägga mig i sängen igen, gör ont att inte kunna njuta ngt av det fina vädret! :( Har börjat få extrem rethosta nu också och huvudet känns som om det ska sprängas, klagar som fan jag vet men fy fasen så tråkigt det är!!



Något som är ännu tråkigare, som tar mer energi från mig är folk som påstår att jag ljuger om vissa saker!! Finns inget jag hatar mer än falska anklagelser, inget som gör mig mer förbannad! Pga detta så har jag gjort vissa korrigeringar i min vänlista på face, en del även av andra anledningar.. Tex att jag vill skilja på arbetsliv och privatliv! Pratar man inte samma språk och det blir massa missuppfattningar så är det lika bra att göra såhär! Bättre att dom som känner mig läser denna blogg, dom som förstår tex när jag skriver " Kan man inte bara jobba när det är dåligt väder, hahaha! ;) " Trodde såklart att alla förstod att det var ett SKÄMT men tydligen inte. :S



Tänker inte lägga mer energi på det nu för jag är så svag som det är nu, på riktigt. Orkar knappt vända mig i sängen och det är fasen anstängande att skriva detta men var tvungen att få det ur mig. Min älskade Mamma och pojkvän är så gulliga mot mig nu och tar hand om mig, springer och köper tranbärsjuice och hostmedicin mm.. Kommer och klappar på mig ibland. ÄLSKA DOM! <3

 Per och Jens kastade boll i Nossen idag, sötisar! :P

Mamma har lagt in tvätt, städat, lagat mat och köpt grejor till mig. HON är bäst! Kärlek! <3

Nu ska jag, älsk och Jens se på " I Spit On Your Grave ", flera stycken som sagt att den är sjukt läskig så jag är så förväntansfuuuull! :D Efter en del doser hostmedicin, febernedsättande och halstabletter kan jag nu känna mig något bättre. Finns en risk att jag KANSKE kan njuta lite av solen imorgon, längtar till jag kan träna igen. :D Saknar det massor.. <3

Såhär köttig ska jag bli! ;)

Puss!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Folk som snackar skit är bara dom som är avundssjuka. Så försök se det så att du har nåt de är avundssjuka på :) Kram!

2011-06-30 @ 10:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0