Ååååke åå åå Åkee...

Midsommar var mysig men nästa år ska det fasen festas ordentligt, jobbade till tre sen grillade vi hos Mamma.. GOTT! Efter det blev det glass, riktig unnardag.. Vi åkte även en sväng till Pappa och Marie och dom bjöd på chockladdoppade jordgubbar! :D



 PAPPA OCH MARIE HAR FÖRLOVAT SIG OCKSÅ, BLEV SUPERGLAD ATT DOM ÄR SÅ LYCKLIGA! <3<3<3

Var väldigt jobbigt att jobba både Fre och Lör för jag kunde knappt inte prata med kunderna för att jag är så förkyld. Jobbade 10 till 15 midsommardagen sen hem till Vimmerby för att träna rygg och sen hem och fixa iordning sig till Örsåsa, och det var rätt mycket folk där.. Fia och jag hade väldigt kul trots att det knappt gick att röra sig på dansgolvet, massor av folk. Men fick vi en armbåge i sidan så fick dom en ännu hårdare tillbaka! ;)


Drinken vi gjorde var minst sagt farligt, hahahha.. Sprit, sourz och frysta hallon och blåbär. EXTREM STARK! Men den ser ju god ut! :P



Idag ångrar jag nästan att jag festade igår för nu är jag ÄNNU mer sjuk än innan. :( Vet inte om det beror på festandet eller om jag skulle blivit det ändå kanske men.. Kom hem vid tre inatt sen sov jag till TVÅ? Trodde jag skulle dö när jag kollade på klockan, haha! Var så hes och hade så ont i halsen, fötterna ömmade som fasen och urinvägsinfektionen var tillbaka! Hur underbart som helst? Hmm..



Ville så gärna träna idag ju och deffinitivt imorgon men som jag mår nu känns det långt borta! :( Nu har vi precis kommit hem från Målilla där vi har blivit bjudna på supergod tacopaj och smultrontårta, när jag är bakis eller sjuk går inte deffen så bra eller på ett sätt gör den det.. Jag äter inte mycket för att jag mår dåligt men äter jag något så äter jag ngt onyttigt, så ligger nog på kaloriunderskott ändå.. :P

MUMMA! :p

Nu ska pälle och jag gå och hyra en film och mysa framför ikväll, för vi har bara hyrt typ 7000 den senaste månaden. ;) Tycker det är mysigt med film ju..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0