We´re not gonna take it anymore..

 ;)

Nu har det inte varit ngt bloggande på ett tag men Söndagen gick åt att städa o fixa här hemma och träna såklart. :P Tränade ben och ökade vikterna även där, tog i så jag höll på att spricka på riktigt, var helt slut i benen.. Innan vi ska åka hem så ska jag testa en ny övning, knäböj i smittmaskin med fötterna längre fram för att avlasta knäna.. Kändes mycket bra, bara att mina muskler var helt döda just då så jag sätter mig på röven..... Tur att det inte var mycket folk där för hade det varit det hade jag nog dött av pinsamheten. HAHA! :D Sen på kvällen kollade vi på " Monsters ", verkligen ingen film jag rekommenderar.. Långtråkig och dåligt slut. :S

Superbra film!
Superbra bok!


Däremot när jag sov hos Mamma igår så kollade vi på " Dog Pound ", den rekommenderar jag verkligen, mycket djup film. Lite rå emellanåt kanske men väääldigt spännande! Även börjat läsa " Varför Gråter Inte Emma? " En bok om Arbogamorden där två barn blev mördade Max och Saga, kommer aldrig glömma det.. När det där äckliga tyskan var på löpsedlarna i flera dagar och hon hånlog, hånlog åt att hon mördat två små barn.. RÅTT! Och nästan deras mamma, hon är självklart inte frisk men sådant tycker jag det ska vara dödsstraff på och även på den idioten som mördade och våldtog lilla Engla. Kommer jag heller aldrig glömma en äcklig gubbe i 40 års åldern som sitter med en jättestor ölmage och ser allmänt ful ut på löpsedlarna, dom här två morden är något som sitter extra hårt i mig.. Händer mycket hemskt men en del saker är svårt att glömma.. HUR ELLER HUR började läsa den här boken igår då jag var så trött att jag höll på att dö men kunde bara inte sluta läsa, så rekommenderar den verkligen! Kanske inte om du är känslig, mycket starka bilder får man i huvudet. :(

Mamma operade även ögonen igår, laser. Hon har sett JÄTTEdåligt sen hon gick i trean och nu är hon 43, så hon är överlycklig! Bland det bästa hon gjort i sitt liv och jag är så glad för hennes skull.. Hon går runt och pratar om hur bra hon ser hela tiden! :)

Idag har vi varit i Kalmar för en slutkontroll efter operationen och allt såg bra ut! Vi passade även på att shoppa lite såklart. :P Sen åkte Fia och jag hem och tränade mage och armar och jag kände mig stark som fasen, jätteskönt var det idag! :) Efter gick vi till Shalom och delade på en kycklingrulle, mums! :P

Oj sne haha men köpte blondbalsam från Phc, hur bra som helst! Köp det om du är blond och dum som jag! ;)

 Fick Världens Snyggaste skor av min älskade syster också, tidig födelsedagspresent! :D

Snygga chinos från Cubus och bälte fick man också, inte dåligt! ;)

Keramikfat från " Black design " och massa ikealjus, myspys! :P

Imorgon blir det jobb mellan 13-19 och det blir sovmorgon och en lååångpromenad innan jobbet, efter jobbet blir det ett konditionspass på gymmet. :) Det går bra nu... Ledig Torsdag och då ska jag med Fia till Linköping och springa i affärer, bio på kvällen! :D

Fia är här nu och ska nana här, tycker det är så himla kul när hon är här! Vi umgås ju inte så mycket längre nu när hon jobbar mycket! ÄLSKAR HENNE MASSOR! :)



Puss! 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vart har hon köpt skorna? Hur snygga som helst!!!

2011-06-22 @ 10:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0