The Scars of your love, they leave me breathless..

Göteborg blev inte precis som jag hade hoppats, var inte på humör, regnade och fick inte springa i affärer fast det var massa rea i Nordstan. :( Var inte heller så stort som jag trodde med Fitnessdagen... MEN det bästa som kunde hända var iaf att jag fick träffa min förebild, blev seriöst nästan kär haha! ;) Faaaaasen så snygg hon är! Ångrar som fasen bara att jag inte gick fram och pratade med henne, hon sprang förbi mig flera gånger och satt en meter ifrån mig.. Köpte 48st "Pure Shake" av hennes pojkvän i hopp om att få prata med henne men då var ju inte hon där självklart! Är ju såklart Heidi Vuorela jag pratar om! :)

Hon var fasen köttigast av alla och så jäkla snygg!!

Blåbär/Vanilj är otäckt god, 100% protein utan onödiga tillsatser av kolhydrater, fett och E-nummer.. Jag har inte kunnat ha vatten men dom här är FAKTISKT goda med vatten och det är ju väldigt smidigt att bara hälla i vatten och åka. :) MEN finns ju fortfarande billigt protein på länken till muskelbygget som jag har däruppe. ;)



Vi tog en fika i Nordstan iaf och Cappicinon jag tog var väääldigt god, hann handla en vit klänning från bikbok och en kjol från HM iaf! :D

Snygg i mina jobbkläder! Hahah..

Tror att jag är frisk nu också, lite svag fortfarande och sopig men tror det blir bättre! :) Vi har precis varit och tränat, skulle ha tränat på " Exhale " i Göteborg egentligen för det ska bara vara biffiga där och det hade varit fränt och se men varken Per och jag har så bra tålamod till leta efter saker.. Tränade rygg nu iaf och jag hade rätt bra med kraft, ökade alla övningar med 5 kilo. Var ingen annan på gymmet så passade på att ta i sådär så man gör väldigt fula miner.. Haha!

Bästa idag: Heidi !!

Sämsta idag: PMS och regn.. Folk som ökar farten när man kör om!!!!

Jag mongo, päär söt!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

i know, hon är grym :)

2011-06-21 @ 21:37:30
URL: http://nattis.kroppsnytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0