Heal Me, I´m heartsick.. I´m hungry and I´m broken..

Varit hos Mamma sen Söndagkväll, har varit mycket trevligt. :) Jobbade 8.30-13 igår och efter det åkte Mamma och jag till mormor och firade henne lite, hon har fyllt 75 tanten. ;) Två dagar innan löning är jag inte så katig så blev ingen vidare 75årspresent men köpte iaf ett fat med en kopp på som jag målade " Älskade Mormor" på och sen satt i en blomma i koppen.. la hennes favoritgodis runt omkring, blev fint faktiskt oooooooch det är ju tanken som räknas! :) Mamma köpte en stor fin orkidee med fin kruka och chokladask. Tog ett kort på mig sen jag var liten från hennes sovrum, rätt söt var jag. :P Fick en rosa pressomaskin av henne också, jättefin och blir smaskigt kaffe! Man kan även göra te med den. :D




Idag har jag jobbat eftermiddagen och jag fick ansvaret att lära en sommarjobbare kvällrutinerna, tyckte jag var kul. :) Mycket trevlig tjej, ska bli kul att jobba ihop en del av sommaren... Känns konstigt att ha semester, inte haft det på 5 år. Alltid jobbat hela sommrarna, jag som ÄLSKAR sommaren ska fasen ha semester hedanefter! :)

Kan jag ta! :P

Just nu mår jag inte bra, har fått en släng av urinvägsinfektion. :( Vet inte om min magvärk jag har nu har med det att göra, har även lite ont i ryggen nu.. Är jätterädd att jag ska få sådär extremont jag fick sist då det även satt sig på njurarna, fy faaaaaaaasen vad ont jag hade då! Åkte in akut med Per och jag bara skrek i bilen, har aldrig åkt så fort till Västervik innan! :S Hoppas verkligen inte jag ska få så ont ikväll då jag är ensam hemma. :( Var på hälsocentralen i Mörlunda igår men då sa dom bara att värderna var för låga för att ge ut medicin för det, jag skulle dricka en massa istället och försöka bli av med det så istället.. Bara att så var det sist med sen nästa gång jag kom in så hade jag jättehöga värden och fick stark medicinering... Blir väl att jag blir sjuk lagom till min lediga dag imorgon..

Blir så arg o ledsen!!!

Tänker iaf inte vara sjuk i helgen för då ska älsk och jag till FITNESSFESTIVALEN i Göteborg och om det är fint väder även till LISEBERG! Kommer bli dödsledsen om jag är sjuk då, imorgon tänker jag inte heller vara sjuk då jag tänkt köra ett dubbelpass efter en dag ledigt från gymmet.. 

Nu ska jag gå o vila mig för jag mår bara värre och värre nu. :( Ha det så bra ni andra, puss!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0