And I Wonder, Still I Wonder.. Who´ll Stop The Rain..

Hopp nu har jag varit hos mamutt Onsdag och Torsdag och tagit ledigt från träning, städning, åka långt, per haha och så då vaaa.. Har varit kul att umgås lite med henne, onsdagen kom Sandra och sov över också. Vi skrattade så vi grät åt gamla minnen och speciellt åt mamma, hon är lite virrig ibland! ;)



Igår kollade vi på " Meet The Fockers ", ganska rolig film faktiskt med Ben Stiller och Jessica Alba. Vi lånade även hem Baloo från Pappa, saknar han mycket ibland men glömmer också hur jobbig han är när han ska tvätta sig hela tiden, dreggla, håra, DRA SOM #¤%&/( I KOPPLET osv. Jag är väldigt tacksam att jag inte har djur och lika tacksam att jag kan låna när jag vill gosa ibland men ett par dagar då högst! :S   
Vi tog på han strumpor för att han skulle sluta tvätta sig hela tiden! Haha! :P

Lite fulare tjej? Jessica Alba, sjuuukt söt!



Idag slutade jag vi två sen vidare mot Målilla och hämta upp Mamma sen till shalom för att dela en kycklingrulle med min Snutt, shaloms kycklingrullar är godis! Sen virrade mamma och jag runt på stan och som vanligt hittar man inte jättemycket att shoppa i Vimmerby.. Köpte mitt älskade Lumene Nude Läppstift, mumma!

Jag Älskar Min Mamma, hon är bäst! Jag får lite panik när jag tänker på att jag vill ha samma relation med mina barn som jag haft med mamma, hon har varit som en bästavän hela livet. Hon är ung och rolig i sättet ( Och utseendet ), ingen tråkig gnällmorsa. :) Hon fick mig när hon var 20, jag är 23 och har inte en tanke på barn. Jag får ångest när jag hör barn skrika eller gråta, tanken att byta blöjor och allt dom skräpar ner och slänger mat överallt, allt gnäll och tjat.. Just nu känns det faktiskt som att jag aldrig vill ha barn, samtidigt vill jag vara en ung mamma och få samma relation som till min Mamma så vi kan umgås som vänner.. Jobbig situation ju? Vill inte vara en gammal Mamma, vill inte ha barn nu. Hmmm... Tror det har lite med träningen och göra med eller rätt mycket, vill ju hålla på i många år och bygga den kropp jag vill ha för det tar tid att bygga en perfekt kropp. Fy att bli gravid och tjock! :O Då är ju allt man kämpat för förlorat och säkert att man lägger någon tid på träning när man precis fått.. NEJ HÖDDENI, blir inga minifranssons på länge!!



 För att vara tjej och i min ålder så är det kanske inte så normalt att älska Credeence? Men jag står stolt för att jag verkligen ÄLSKAR Creedence, ända sen jag var liten har jag gjort det. Både idag och igår till jobbet dunkade jag på högsta volym deras skivor i bilen.. LOVE IT!




Nu är jag väääldigt slö har precis kommit hem från gymmet och kört mage och armar, tog ut mig riktigt ordentligt idag! Alla dom som säger att tjejer inte vågar ta i på gymmet kan ju ta sig någon stanns, eller det kan ju kanske stämma för en del men JAG tar iaf i.. Som faaaasen! :P Så det så! :)

Tuva är OM jag någongång skulle skaffa hund igen i rätt storlek iaf! Hon är underbar! <3 Myspys.

Precis slängt i mig omelett men är sjukt godissugen, för sent att äta kolhydrater och jag blir så ARG när jag inte får! :/ Blir inget Skara imorgon heller för det ska ju vara dåligt väder, såklart.. Men det blir JÖNKÖPING OCH RELAXAVDELNINGEN istället, wihoooo! Älsklingen och jag är bäst på att hitta på kuliga saker! :)

Trevlig helg allihoppet! Puss!   

Kommentarer
Postat av: Shelley

Creedence tröttnar man ALDRIG på!!! :D

2011-06-11 @ 22:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0