Never opened myself this way. Life is ours, we live it our way. All these words I don´t just say and Nothing Else Matters...

Kolla på Muskelbyggetlänken ovanför, jag och pelle är med på bild på reklamen om " Red Stack ", den ändrar ju bild hela tiden men vänta o se vettja! :P

Per och jag har busat i hela 10 månader idag! <3<3<3




Oj vad vi hade det trevligt igår plutt och jag, blev en del mys på relaxavdelningen! ;) Blev en del shopping också, synd om er som får betala tillbaka på skatten! ;)

Malibutröjan, scarfen och alldressen från bikbok och bikinin o linnet HM och kjolen Cubus. :)

På kvällen kom Jens Leth -en atlet hit och kollade på " Dilemma ", inte den roligaste film jag sett! Se inte den!
Tycker om Jens mycket, han är sååå jäkla kul! Skrattar massor när han är här och ja vad gör han och Nea då? Jo dom ska flytta lite kortare, till MALMÖ bara!!! Tråkigt som fasen!


Lite stolt var jag idag då jag kände mig stark!

Per är Hulken. <3
http://perekbjorn.blogg.se

Älskling och jag tog ett gympass förut, jag tränade rygg och kände mig allmänt stark! Men sen var det några som gjorde att jag tappade humöret lite, varför kan inte folk fatta att det är verkligen INTE kul att plocka bort efter andra!!? Visst om man glömmer någon gång men när man ser hur dom bara skiter i att plocka undan efter sig vad dom än gör!? Till slut sa jag lite irriterat: " Ni ska inte vara här mer eller?", dom bara: "öööh nej!".. Så jag slängde undan sakerna.. Sen kör dom benpress och sen går in i motionsrummet, lämnar kvar massa vikter som dom bara tänker att nästa tar av åt dom?? Dessutom står det skyltar i hela träningslokalen om att plocka unden efter sig annars blir man avstängd! Då blir även Per tjurig och går in och ber dom plocka undan efter sig! hur svårt ska det vara? Sen går vi samtidigt ut  coh då säger Per: " Var ju inte så svårt? " och dom: " Nej men man kan ju tro det? " AAAAAAaaaaaah så störande! Hatar när man kommer på efter vad man skulle ha sagt, önskar jag inte vore så arg! :S



NU ska vi ut på en promenad och sen blir det nog benträning ikväll, dubbelpass idag alltså. Det är lungt, jag är duktig nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0