I´m gonna miss you wherever I go, I´m gonna come back to walk this streets again.


Nu är jag lite friskare, ont i magen ännu men tror jag kommer bli bra nu.. :) Min lediga dag igår blev inte så kul däremot, sov halva dagen och sen glodde på film.. Tränade på kvällen trots att jag mådde dåligt, INTE bra! Var vääldigt svag, såklart... Fick panik då jag hade tänkt köra ett dubbelpass men är man sjuk så är man ju. Idag på förmiddagen åkte jag till Hultsfred för att äta på Kina, min underbara Mamma bjöd mig och det var väääldigt gott! Sen vidare till jobbet, gick en promenad i Fågelfors innan jag började och vad mycket trevligt folk det bor där! :D


Min Mamma som jag är oförskämt stolt över! <3

Sen hem till Mamma och där var min Fabror Mikael och mitt kusinbarn Elias. :)



Efter att dom åkt gick Mamma och jag en promenad i Målilla, måste säga att jag är väldigt glad att jag inte bor där längre.. Låter ju lite drygt men tro mig det beror på många saker, Målilla är säkert jättemysigt men inte för mig...

Nu har Mamutt färgar mitt hår och jag ser inte klok ut! ;)

Snygglo..

Imorgon blir det jobb mellan 8-16 sen hem till min plutt och mysa sen sova tidigt för vi ska ju åka till Göteborg tidigt på Lördag ååå gå på Fitnessdagen, KULKUL! :D Hoppas vädret kommer bli bättre än det visar nu också för då blir det ju även Liseberg där jag känner mig som när jag var liten, sjukt kul! Älskar sådana äventyr, det bästa jag vet!



Dagens Bästa: Trevliga kunder och kinamat.
Dagens Sämsta: Ibland kommer det förflutna ifatt en.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen nana i mammas sköna säng, om hon inte slår mig som förra gången.. Hon är rätt vild i sina drömmar! :S Hahah! ;) Puss!

Världens Finaste? Japp! Och han är MIN pojkvän också! :D

Kommentarer
Postat av: N

Vad är dåligt med det förflutna?



Ha de!

N

2011-06-17 @ 22:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0