Give me everything tonight...

JAG ÄLSKAR JORDGUBBAR! <3 Å Pärra-pyz då..

Igår var en riktig skitdag, mådde dåligt hela dagen och det kändes som om huvudet skulle sprängas.. :( Idag har jag fått jätteont i halsen och magen istället, haha fan vad jag klagar men mår hur som helst bättre idag! När Fia slutade vid två så åkte vi in till Linköping för hon ville shoppa lite, alltid kul att umgås med henne.. Vi kollade på bio också, Pirates den nya i 3D.. Underbart bra som alltid och Johnny Deep lika frän och kul, gillade dock inte 3D.. Fick ont i huvudet..



Körde ett 50minuters konditionspass idag på gymmet, tog ut mig totallt. Trodde seriöst att hjärtat skulle stanna, var ju lite halvdålig med så det är INTE bra Ida!!

Passade på att sätta upp nya gardiner och kuddar medans Fia jobbade.. Tycker det blev jättemysigt! :)

Älskade dom här kuddarna.. Gardiner och kuddar finns på jotex.se



Medans alla andra har det mysigt och firar midsommar så tar jag och jobbar då, den yngsta får jobba midsommar!! Hmmm.. Nej men det är skönt att få in lite pengar. :)



HA EN UNDERBAR MIDSOMMAR ALLA! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad har jag missat? Har fia flyttat eller? :o

2011-06-27 @ 09:46:25
URL: http://endelavmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0