I´m your pain when you can´t feel, sad but true..

Haj! :)



Ligger i soffan hemma hos Pappa och Marie och är halvdöd, precis varit ute och verkligen gått POWERWALK med Baloo och Tuva. Baloo drar ju som en galning i kopplet, hit och dit och fram och tillbaka.. :S

Ni ser ju hur smart han ser ut! ;) Lilla gubben..

Igår jobbade jag mellan 11.30-17, varuplock. Sprang som fasen med varorna för att det skulle bli färdigt tills jag skulle gå hem, även lite för förbränningens skull.. Tänk på det att vad du än jobbar med i stort sett så kan du tjuvträna kroppen lite. :P Efter jobbet åkte jag direkt till gymmet och körde ett benpass, det var faktiskt bara jobbigt då jag var helt slut i kroppen sen jobbet men jag kämpade på. :) Höjde 20kg i benpressen. :)

Här har vi en köttig karl!;)

Idag har det också varit varudag på jobbet, tog hand om frukten och där blir det många tunga lådor. Blir så glad då. :) Eftersom jag inte kan träna idag, är hundvakt ju. :) Så bära frukt och powerwalk får bli dagens pass. :)

Fick prata ut ordentligt idag med en klok kvinna, betydde mycket! Tack!

Fia är inte så klok! ;)

Nu ska jag åka o inhandla lite tacos som jag aldrig, aldrig kommer tröttna på! :P

Dagens Bästa: Skrattat mycket på jobbet! Tuva och Baloo.
Dagens Sämsta: Att jag röker lite, en om dagen kanske. Får extremsug på sommaren speciellt och idag luktade det bläää och smakade blää, fick ont i huvudet och neeej vill inte mer!!

Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0