When you make love, do you look in the mirror? Who do you think of?

Två sköna lediga dagar har jag haft nu. :D Igår hann jag städa, hårdträna, laga GOD mat och mysa. Idag har jag kört ett brutalt konditionspass på gymmet, trodde jag skulle dö but I´m still here va.. Körde även lite mage och armar, jag ääälskar att träna det! :) Sen åkte jag hem och fixade till köttfärsås och spaghetti, måste säga att jag är för jäklig på det! ;) Även pannbiff lyckades jag med igår, kanske skulle bli kock? ;) Marie kom och lämnade Tuva, och jag blir lika glad varje gång jag får ha henne! Marie hade varit och köpt ett paket åt mig som skulle vara från Tuva! :D Blev SUPERglad för det var en ring i Sterlingsilver, sådana man kan "bygga på", tänkte jag skulle önska mig en sådan av alla jag tycker om när jag fyller år så har jag en symbol för alla dom som jag bär med mig. :D

Syns ju inte men det är en ljusrosa sten i, passar mig perfekt! :D Tänker önska mig en med svart sten att ha över denna. Finfint! :D

Efter maten åkte jag, fia, perra och mamutt och spelade lite minigolf vid nossen. Jag fick en hole in one och blev tokigt glad, kom näst sist ändå men det kommer jag leva på länge. Sen bjöd jag alla på glass i solen, myspys! :P Kul att jag hade en böterlapp på bilen igår, bra koll dom har. Stått på samma plats i 11 månader och NU får jag böter! Ta dig någonstanns lapplisa! !

Fia och Per tävlade om första platsen, Per vann och det var väl tur det! ;) Fia vann ju sist! :P

Satt och kollade på Top Model också när jag var lite rastlös på förmiddagen och fy fasen vad jag tycker det är fult att vara sådär smal! Kan ju bara vara dom och andra tjejer som tycker det är snyggt? Kan inte tänka mig att det är någon kille som tänder på tjejer som ser ut som levande skelett? Fy vad äckligt, stackars. :( Dom har väl sådan press på sig! :/

Skulle inte våga ta i henne om jag var henne pojk! :/

Sen hade jag en fundering idag.. Att jag tycker att alla ska vara som när man är på fest och man är lite halvdragen. Om man träffar någon då som man känner lite halvt så kan man få en kram och vänliga ord och allt är så trevligt men sen när man träffas på stan eller ngt dagen efter så kanske man inte ens hälsar på varandra? Vet att när man är berusad så kommer dom känslorna fram som man egentligen känner osv, man kanske också är rätt virrig men tycker iaf att man ska vara så mot varandra som man är på fest!! Så bli sådana nu allihoppet! :)

UTAN sprit alltså! ;)

Fasen måste ge mig själv beröm för dom senaste konditionspassen, jäkligt stolt faktiskt! Tagit ut mig riktigt ordentligt! BRA IDA! ;)


När det blir tråksverigevinter så sticker jag o perra till ett bra mycket varmare place. :P Saaaknar Cypern, drömmer mig tillbaka ofta!

BÄSTA mascaran jag någonsin testat och jag har testat en del! ;)
Alla dom här BjörnBorg parfymerna luktar så himla gott!! Så svårt att välja men finns att köpa paketförpackning med alla i så man slipper! ;) Min favvo är dock den lila. :P

Nu ska vi glo på någon film sen sängen. 12 arbetsdagar kvar sen tar jag SEMESTER! :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0