So let´s do it like they do it on the Discovery Channel

(OBERVERA ATT JAG INTE GILLAR ROBYN ! VISST HON HAR KANSKE BRA RÖST OCH GJORT NÅGON BRA LÅT MEN JAG KAN BARA INTE LYSSNA PÅ HENNE.. SOM NI FÖRSTÅR NÄR JAG ÅKER 2 TIMMAR BIL VARJE GÅNG JAG ÅKER TILL JOBBET SÅ LYSSNAR JAG EN HEL DEL PÅ RADION OCH FAAAAAN VAD DOM SPELAR HENNES LÅTAR! ALLA LÅTER JU FÖR DET FÖRSTA LIKADANT OCH ALLA HANDLAR OM OLYCKLIG KÄRLEK. NU SIST NÄR JAG KÖRDE KONDITION PÅ GYMMET SÅ KOM DEN HÄR VIDEON UPP PÅ TVN OCH JAG TRODDE ALLVARLIGT ATT DET VAR ETT SKÄMT?! SER JU UT SOM NÅGON SOM RYMT FRÅN PSYKET? FRÅN EN DUBBELLÅST AVDELNING.. HON VILL VARA SPECIELL, JO.. LADYGAGA ÄR OCKSÅ SPECIELL MEN SKILLNADEN ÄR ATT HON ÄR EN GUDINNA, ROBYN SKÄMMER UT SVERIGE! OCH JA JAG VET HUR STOR HON ÄR MEN JAG TYCKER HON ÄR PINSAM OCH TRÅKIG!)




Tjabbutt!

Igår var en seeeeg dag, när fasen ska det bli fint väder? Jag var helt hundra på att det skulle bli fint när jag hade semester eftersom att dom som hade första perioden bara hade skitväder, fy fan så trist! Första veckan är ju inte slut än så det är ju över två veckor kvar.. Vill tillbringa några dagar på Öland med ju, ville åka till Gotland eftersom att jag inte varit där ännu men det kostade ju lika mycket som en sista minuten resa att åka över dit så då tar jag nog det hellre. :/

Fia och Jocke var här igår iaf och vi kollade på " The Tourist " med Johnny Deep och Angelina Jolie. Trodde den skulle vara bättre faktiskt med så bra skådespelare men lite långtråkig tycker jag! Angelina ser veeeerkligen bra ut, Johnny var en besvikelse i den här! :/




Efter min morgonpromenad igår så tog jag lite magbilder och magrutorna är såååå tjuriga! Vet att jag blivit smalare och att jag är stark i magen men jag får väl ha tålamod för det tar rätt lång tid att bygga en kropp. :P

Revbenen har kommit fram mer så måste ju betyda att jag blivit smalare och jag ökar vikterna nästan varje gång när jag tränar mage så stark i magen vet jag att jag är meeeeen konturerna på sidorna och den i mitten syns mer nu iaf. Dock är det jäkligt frustrerande när det inte syns med sopkameran..

Morgonpromenaderna har också gjort mig smalare här över, kombinationen kaffe och gröntte innan tror jag stenhårt på! Red Stack också såklart men tror inte det är nyttigt att ta det jämt! CLA har jag ju tagit dagligen nu i en månad ca, har nog gjort sitt också.. Inte lika sötsugen..



Hämtade lilla Metallica också igår i Fågelfors, det tydliga M:et i pannan gjorde namnet! :) Han skulle inte fått leva om jag inte hämtat honom och dom som känner mig vet hur jag tar ett sådant besked? ;) Försöker nu hitta ett hem åt honom. Han är 8V gammal och är till hälften norskskogskatt, jag vill ha 600 för honom. ( För att få tillbaka vad jag lagt på honom) Då får man en stor kattbur, 20kg kattsand, kattlåda, torrfoder, blötmat också.. Han är vääldigt gosig och busig. Riktig tuffing, legat på min rygg hela natten och spunnit. :) Ring mig om ni är intresserade 0704094557

Jaaaaaa jag vet  att jag prutar med läpparna men va fasen jag har ju så minimala läppar, får la spruta i lite skit så att jag slipper göra så.. ;)

Nu ska jag äta frukost sen till gymmet o kötte ben. :P Seeeen fixa iordning mig och börja förfista, Örsåsa ikväll. :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej

Vore kul om du ville ta nån bild på dig i typ underkläder så man kan få se ordentligt hur din träning går o inte bara magen hela tiden=)

Kul läsning i övrigt=)

2011-08-02 @ 07:22:53
Postat av: lena

syns juh inte att du gått ner alls? inga konturer.... Hur länge har du tränat egentligen'? kanske ska sluta prata så mkt så det händer lite...sen gå sminkskola eller något

2011-08-09 @ 17:16:53
Postat av: Ida

Hej Annie! Kul med kommentarer. :) Ja jag får nog lägga in en bild på hela kroppen, det har du rätt i.. Men har lagt upp på armarna och ryggen med i tidigare inlägg. :)

2011-08-09 @ 20:07:13
URL: http://idaafransson.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Lena! Inte lika kul inlägg att läsa men jo jag har konturer på magen men dom syns inte lika bra med kameran men dom syns och jag har gått ner 5kg så jag har gått ner.. Har tränat i ett år i September och gjort stora framsteg hitills, är starkare än jag någonsin trodde jag kunde bli så jag själv är jättenöjd! :) Min sminkning har jag aldrig innan hört att den skulle vara ful på ngt sätt men du får ju tycka vad du vill såklart! Varför du vill hacka på mig är lite av ett mysterium då jag aldrig varit elak mot någon och tycker det är tråkigt att få skit men som det verkar så mår du nog inte så bra själv! :/

2011-08-09 @ 20:12:51
URL: http://idaafransson.blogg.se/
Postat av: Per Ekbjörn

Haha Lena förfan, är du på riktigt eller? Ida har tränat knappt ett år och har gjort större framsteg än de flesta tjejer som tränat flera år! Jag säger inte detta bara för att jag är hennes pojkvän utan jag vet att det krävs lång tid att bygga en bra kropp.. Ida har både byggt muskler och förlorat fett och ser mer och mer atletisk ut för varje vecka som går :) Har inte du nån blogg så vi får se hur du ser ut? Snygg, sexig, smal och muskler som Ida? Nej va ;)

2011-08-09 @ 21:28:34
URL: http://perekbjorn.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej Ida. Är säker på att Lena bara är grymt avundssjuk på dig och hur du ser ut. Ta det med en nypa salt. Du är skitfin =)

/Jennie V-by

2011-08-10 @ 16:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0