Here I Go Again On My Own



Haj!

Söndagen blev mycket lyckad i Västervik, gillar verkligen gymmet där och Morellas Tacotallrik är inte fel. :P Bion " Mr Poppins Penguins " med Jim Carrey var också rätt kul. Tyckte att Jim skulle varit mer som han är i andra filmer och att barnen som sprang runt och lekte kurragömma och tittut med oss under filmen kunde gått och sett någon annan film! :) Haha..



I Måndags var Fia, Jocke, Mamutt och jag på Liseberg. FY FASEN VAD DET ÄR SKOJ! :P DOCK väldigt mycket folk så vi åkte endast tre attraktioner och stod en timme och väntade i varje, då är det lite jobbigt! Men det var ändå en jätterolig dag och jag lyckades göra av med en del pengar! :/ Shoppade lite innan på A6...

Här har glader en klänning från Carlings som jag tyckte var jäääättefin! :)

"Worn by an Angel" står det på! ;) Linne också från Carlings, kom på att jag i stort sett inte hade ett enda plagg som var rött och det är ju rätt snyggt så.. Fixat! :)

 Träningslinne från Stadium. :)

Försökte förgäves att vinna en Tassimo (Kaffemaskin) på "hus&hemhjulet meeeeen fick bara med mig en skiten fruktskål som jag inte ville ha egentligen.... Det blev en dyr fruktskål... Under tiden jag stod där, 30min kanske. SÅ gick 5 storvinster... 5 tassimo alltså, orättvist! Hmm.. Höll på att dö också när vi åkte Atmosfear igen, hade glömt hur otäckt det var.. Även Gasten är lika otäck och kul varje gång, fattar inte hur man kan bli så rädd när man vet att det inte är på riktigt? Den här gången var nog Fia mer rädd än jag vilket är ovanligt, hon var typ fastklistrad på min rygg hela tiden och min hörsel har blivit sämre...... Fick inte med mig någon kamera så har inga bilder alls från Liseberg. :(

Igår gick Fia och jag på "stan" lite, hon köpte ett par Björnborg skor till mig och likadana till sig själv.. SUPERSNYGGA!




Efter det köpte hon "syskonringar" till oss, hur söt är inte min syster egetligen??!

Syns inte så bra men det är ett hjärta på ringen iaf!

Sen åkte jag och Perra och tränade, jag körde mest kondition men även lite rygg.. Sen åkte vi till Jens i Kisa och kollade på " Fighter " som han hade hyrt sötot! Filmen var mycket bra och spännande tycker jag, se den vettja! :)

Baserad på en sann historia, sådant tycker jag om!

Idag har vi varit och plockat blåbär, väldigt mysigt att vara i skogen FÖRUTOM alla äckliga djur! Spindlar, Myggor, Getingar och alla andra snuskdjur.. 1L fick vi ihop iaf sen gav vi upp efter att jag fick ett utbrott på en geting som vägrade låta mig vara, haha.. Jag tog en stor gren till slut och slog som en galning runt mig och skrek en massa fina ord! Normalt? Nja... Jobbig jäkla PMS bara(och geting)!!!!!


Nöjd?

Nu ska jag ut och sola en sväng sen ner till gymmet och kötta mage/armar! Underbart..
Sen ska jag nog göra en blåbärspaj, det var länge sen.. Sen får vi väl bjuda hit någon som kan äta upp den.. :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0