Oh, The Truth Hurts And Lies Worse...



Sista arbetsdagen igår, helt fantastiskt skönt att vara ledig nu i 3v inte pga att jag är slutkörd utan för att jag inte haft en ledig sommar på 5 år (jävla tjat va?) Haha.. Snodde med mig Tuva hem från Målilla, jag verkligen älskar den hunden.. När vi skulle gå en promenad igår Per och jag så skulle vi vara så duktiga att vi drack kombinationen gröntte+kaffe och omega3, tredubbla förbränningen......... Sen när vi har gått en sväng så säger Per " Vi ska inte gå och köpa lite godis? " . Kan jag säga emot det? Nej... Extra godissugen som jag är denna perioden. Så rätt roligt att anstänga sig så för att öka förbränningen sen helt nollställa det med en påse godis, haha! Gott som FAN var det iaf men samvetet är jobbigt och allt fett man tycker sig känna efter.... Haha!

Hon var jättevarm i bilen snuttisen.. haha..

Har köpt hem andra säsongen av solsidan nu så vi kollade lite igår och alltså det är ju så sjukt kul även att man sett det flera gånger.. Älskar Mia Skäringer så jäkla tydlig, haha! :) När hon slår sin PT i magen och säger " Men nu får du väl för faaan ge dig! ", spolade tillbaka flera gånger och skrattade så att jag dog.. Också när hon tar Alexs mat i slutet när han är och hämtar salt och hon sitter och pratar med mat i munnen och säger hur gott det är och sen att hon känner att hon blir kåt med mat runt hela munnen. "Nu kör vi!" HAHAHAHAH!

Å Ove när han kollar i kartongen där hans döda fågel ligger och säger " Ja det är han! " HAHAHAHA ! :D

Idag började dagen med att vi var ute och tog min morgonrunda som förövrigt var svinjobbig idag.. Hungrig och irriterad... Väl hemma så njöt jag dock mycket av min havredrink.. Tvätta och städa undan lite nu sen åker vi till Västervik för att träna, äta, shoppa på rusta och se på bio. :P Kuligt..

Tvättar med det här rosa sköljmedlet och det luktar SÅ JÄKLA GOTT! Köp det!!



VILL OCKSÅ SÄGA ATT JAG MÅDDE DÅLIGT HELA DAGEN IGÅR PGA DET HÄR SOM HÄNDE I NORGE, ALLA UNGDOMAR SOM DEN DÄR IDIOTEN MÖRDADE.. :( ALLA BERÄTTELSER I TIDNINGEN FRÅN FOLK SOM KLARADE SIG, OM HUR RÄDDA DOM VAR OCH HUR DOM SÅG SINA VÄNNER DÖ. ALLA BILDER PÅ ALLA DÖDA... SOM EN JÄVLA IDIOT GJORT, OSKYLDIGA MÄNNISKOR! JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD OCH LEDSEN, ALLA MINA TANKAR IDAG TILL FÖRÄLDRAR OCH ANHÖRIGA! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0