Säg nu hur du ser mig...

Snygg min Mamma! ;) Saknar Tuva också, måste ha henne på min semester!! :D Saknar även solen i bakgrunden? Blir det såhär tråkigt väder som det är nu på min semester då sticker jag nog till Gran Canaria eller ngt. :)

Hade en megamysig grillkväll hos Svärföräldrarna i Tisdags, jobbade ett lite längre pass 8-12 sen till gymmet o köra 40 min kondition OCH då hade jag även varit ute och gått/sprungit i över timme på morgonen så duktig är jag! :) Körde även lite ben.. Igår var det jättejobbigt att gå morgonpromenaden, varje steg var jobbigt men kroppen har ju inte så mycket energi när man går innan frukost.. Tror att det var pga att jag inte tog mitt kaffe som jag brukar innan, jag har blivit tokig i kaffe. :S Trodde aldrig att jag skulle bli det men tydligen! :/ Kaffe är bra för att motverka cancer, bra för fettförbränningen och huden blir slät o fin.. Sen finns det ju dom som säger att det inte är bra också men det tror jag inte på! :P

 

Efter jobbet igår så skulle jag köra ett ryggpass tänkte jag men väl där så var jag svagare än någonsin och då kom jag på att jag visst inte ätit så mycket under dagen. :S En Havredrink till frukost, två koppar kaffe och en måltidsersättning.... KAN bero på det, var mycket frusterande att vara så svag! :/ MEN idag ska det bli annorlunda för nu ska jag bege mig ut på min promenad sen steka till lite äggröra o sen ta med mig kasslersallad till jobbet, MAN MÅSTE ÄTA ORDENTLIGT OM MAN TRÄNAR! Jaaa jag vet det, MEN ibland är det svårt som igår då var jag fast i kassan från 13-19 och folk i kassan hela tiden.. Lite svårt att äta då! :/



Imorgon och Lördagförmiddag kvar sen ska jag haaaa semester!! Wihoooo... :D Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0