Mad world, mad world....

Dagens Stora Gråtfest....

:,( Tar emot som fan att lägga ut en bild på honom för jag mår så illa av att se äcklet men man ser så tydligt att han är riktigt sjuk! Och hur man kan släppa ut en så sjuk man efter allt han hade gjort innan också det är JÄVLIGT OTÄCKT!! Han stal 18år av hennes liv ovh gjorde det till ett helvete! Han slog, våldtog, gjorde henne gravid o lät henne föda själv bakbunden i bakgården, svälte henne.. m.m.. Hur kan en människa sjuk eller inte göra så? Vågar inte skriva här vad jag skulle vilja göra med honom men fy fan alltså! 

Vågar nog inte skaffa barn för skulle någon göra så mot mitt barn som mot den här stackars söta tjejen så skulle jag inte överleva...

Jaycee Dugard kidnappades 11 år gammal av psykopat som våldtagit en 14åring men åtalet las ner då flickan inte vågade vittna, då våldtar han igen.. I över 8 timmar våldtar han och slår en annan tjej, åker in i fängelse och får straffet "50 år". Han avtjänade ENDAST 11ÅR!!?????????????? Då när han är fri så åker han runt till olika skolor och kollar på små flickor och onanerar....... Sen bestämmer han sig för att kidnappa en så att han kan ha en hemma när han vill... Med en elpistol följer han efter lilla Jaycee och skjuter henne med den sen slänger in henne i bilen, hans fru är också med under kidnappningen.. Dom sätter på henne handfängsel som hon sen får ha under hela sitt fångenskap, 18år..... Dom har henne som fånge i deras bakgård, utanför är det hundar som vaktar om hon skulle smita.. 14 år gammal föder hon ett barn i bakgården, handfängslad. :,( Hon kände sig inte ensam längre...Efter några år föder hon yttligare ett barn, barnen tror under hela tiden i fångenskap att Jaycee är deras syster inte deras Mamma.. Nu lever hon ett vanligt familjeliv med sina barn.. 431års fångelse fick han sen till slut iaf, TÄNK OM HAN HADE FÅTT SITTA DOM DÄR 50 ÅREN SOM VAR SATT FRÅN BÖRJAN DÅ HAN VÅLDTAGIT INNAN SÅ HADE DETTA ALDRIG HÄNT!!!!!!? 36år - Livstid får frun som förövrigt också våldtog Jaycee och slog henne när hennes man hade våldtagit Jaycee.. av svartsjuka... 

 
Vill ni höra mer gå in på youtube och sök på Jaycee Dugard, har suttit här och gråtit som en galning. Är mycket hemskt att se videon och hur hennes ögon "dör" när hon pratar om tiden i fångenskap.. Hon ler annars och är så himla söt, och stark! Hur överlever man något sådant?! Hennes föräldrar? Gå in och sök får ni se, det är helt otroligt!

Min Snutt!

Dagen har förövrigt varit rätt skön idag, körde ett skönt mage/armar/axlarpass innan jobbet. Jag kände mig stark och köttig! ;) Mina armar är jag rätt nöjd över! :D Körde även 30min kondition, duktig tjej! Det fett som är kvar på magen är dock jäkligt svårflirtat!!! Vill inte försvinna helt hur mycket jag än försöker meeeen nu ska jag köra en veckas stenhård deff sen fasen ska det nog nästan vara som jag vill! :P Och ni vet kanske att om en vecka har jag semester? ;) Jaaaaaaaaaaaaaaowwwwwwww! :D

Fina flickor som jag lovvar! <3

Stektjäklaägg nu som vanligt o lite mys framför tvn med mamutt sen upp vid sex för att gå en powerwalk innan frukost sen jobba ett slag.... Sen blir det grillkväll hos svärföräldrarna, mysigt! :P

Haj!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0