We had our time of moments but now I´m ready to gooooo...

Hellluuuuu!

Nu var det visst ett tag sen jag skrev här.. Torsdagen jobbade jag från 8-17 sen hem och träna ett tungt benpass sen dog jag lite i soffan, fredagmorgon tog jag min "1 timme och 5 min runda". Håller duktigt fast vid den varje morgon innan frukost, kan springa längre och längre varje dag men mest går jag megafort! ;) Efter det åkte jag och hämtade Fia sen drog vi till Västervik och gick på stan lite sen vidare till stugan vid lysingbadet där Pär o hans gäng var, kvällen började bra med mycket skratt och bus MEN sen tar Ida en shot för mycket och mår dåligare än NÅGONSIN! :(

Haha Fia o Acke var mycket snygga o busiga! ;)

Malin o Lotta :)

Rotselleri...

Världens Bästa Syster med Världens Godaste Milkshake! :P

Acke var den normalaste på fisten va! ;)

Jocke kom och hämtade Fia och mig söt som han är och Lördag"morgon" när jag går upp så står klockan på 14.40??!!!!! Jag trodde jag skulle dö, ännu mer när jag inser att jag glömt mobil, pengar och smink i Västervik. Kändes som om hela helgen var förstörd.... Då knackar min underbara syster på dörren och kommer in med hennes smink, jag gör mig i ordning och vi åker till Hultsfred för att äta på Kina. Möms vad gott det var! Sen tog vi en sväng vid festivalområdet, blev lite sugna på att gå in men inte lika sugna på att "punga ut" ;) 800:-! DÅ får vi reda på att alla i H-fred har fått gratisbiljetter, träffar våran kusin som säger att han har det hemma så vi åker hem till honom och letar som idioter.. Hittar inget.. Åker tillbaka till Vimmerby för att se om det är party någon annanstanns, sen kommer vi på att det vore bra mycket skönare att hyra en film och ha myskväll. :)
Så vi hyrde " Husk ", skräckfilm såklart! :P Vi var rädda alla tre, verkligen en film jag kan rekommendera. Riktigt bra! :) Får väl erkänna att det var lite läskigt att lägga sig själv sen..... ;)

Täcktäck!!

Idag när jag tog min runda så höll jag på att dö av pinsamhet, när jag var "säker" på att jag var själv så började jag sjunga med låten jag lyssnade på i mp3an " Heavens on Fire "...... Sjöng högt.... Gjorde "snygga" dancemoves.... När en cyklist kommer o kör om mig och jag rycker till.... Jag verkligen tänkte att om det finns en sjö eller något här snart så dränker jag mig själv!!! Hahha fy faaaaaan!



Nu väntar jag på att Per ska komma hem med mina saker så att jag kan dra ner till gymmet sen och träna rygg. :) Lääängtar! Hoppas på Taco ikväll.... :P 6 dagar kvar till semestern, lördag efter halv två!!! Som sagt inte haft en ledig sommar på 5 år så jag ska njuta som faaaaaaasen! Så på Lördag ska det firas ordentligt! UTAN shots! :/

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0