Life is a Mystery


Skön ledig dag har jag haft, dagen började med att jag tog en powerwalk på över en timme. :) Sprang emellanåt också, brukar bara gå annars eftersom att jag får ont i mitt knä men hade sådan energi idag som jag behövde göra av med. Superskönt! :)



Sen blev det shopping, köpte yttligare två sterlingringar.. :P

 

Vidare till Målilla och Mamma, där väntade Heidi , Magnus och mitt lilla kusinbarn Vincent som är superlik mig när jag var liten så kan inte vara annat än söt! ;)



Mormor och Göran kom senare också och hade med lite paket till mig. :D Gula rosor, pilgrimarmband med massa rosa berlocker som jag velat ha hur länge som helst men varit för snål så blev jätteglad, en vinflaska och pengar. Fick pengar av Mamma också så jag är rik nu! ;)

Har varit så duktig ett tag nu med att låta bli godsaker, så ställer Mamma fram kladdkaka? Självklart slank det ner en bit. Hmmmmm....

Hittade massa gamla bilder på mig...

Bäst i blondt va? Eller? :S



Jobba lång dag imorgon så dax för tha bed natti, puss!

 

Kommentarer
Postat av: Marie Blomér

Jätte fina ringar du köpt, så fin du blev!!!

Kramar

2011-07-14 @ 08:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0