I´m not a Girl, not yet a Woman.



(Nae jag lyssnar inte på Britta men rubriken passade lite ;) )
Vilken uunnddeerrbbaarr dag jag haft idag, alla är så söta! :) Fått en del kramar av kunder till och med, det är två kunder som kallar mig för " Lilla My ".. För att jag ofta har en toffs mitt på huvudet när jag jobbar åå jag tycker det är såå sött när dom kallar mig det sen idag så kom dom ihåg att jag fyllde år så då fick jag kramar! Så kul när folk tycker om en.. Jobbarkompisarna fick jag också stora kramar av, å två triss.. Perra smög i köket när jag gjorde mig i ordning vid sex på morgonen, han har jobbat 9 dagar i sträck och idag var hans lediga dag men ÄNDÅ gick han upp för att baka bröd till mig och ställa fram rosor och lotter, hur sött är inte det??



När jag kom hem efter jobbet så bjöd han mig på fika sen åkte vi och tränade och efter det bjöd han mig på mat.. Nyss har jag fått massage, kunde inte haft en bättre födelsedag! :) Sen då alla som skrivit grattis på face, fasen vad glad jag blev. Tack! :) Tänk vad mysigt det skulle vara om man var såhär mot varandra jämt? :P



Träningen gick dock mycket dåligt idag, skulle ha kört kondition i en timme, blev 20min.. Sov knappt inatt, den tid jag sov drömde jag världens otäckaste dröm. Vaknade kallsvettig och vågade inte somna igen, tönt? Japp..
Ätit lite bröd på morgonen och två ägg på hela dagen så hade ingen kraft! Nu är jag glad o pigg iaf efter lite vila och en kycklingrulle! :P Så snart ska vi ut på lite powerwalk och hämta hem Jens! :D



Film ikväll eller ngt sen imorgon är jag ledig och då ska jag shoppa loss lite presenter till mig själv för pengarna jag fått sen träna ben ååå sen vidare till Målilla. Mormor och Göran, Heidi, Magnus och lilla Vincent kommer. :) Sova i Målilla sen jobba 8-17 Torsdag sen är jag ledig Fredag, Lördag och Söndag så då drar jag ner till Västervik och Lysingbadet för lite festande, sol och bad (förhoppningsvis). Inte fel. :P

Puss and bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0