When you want it the most, there´s no easy way out..

Idag har vi haft lite kalas för mig, fyller inte fören på Tisdag men då kunde ingen komma. 23 år alltså tiden går otäckt fort, var inte länge sen jag ÖNSKADE jag bara kunde bli 15 av någon konstig anledning. ;) Nu vill jag fasen inte bli äldre! Fick iaf världens finaste klocka av Pappa och Marie med skitsnygg väska till. Marilyn Monroe väska också. :D

Syns inte så bra men sååå snygg! :)

Fick nötkakor som jag älskar av Eva och Hans ( svärföräldrar:) ) + pengar, dom är så söta!! Fia har jag ju fått supersnygga skor av, mamma och Per får jag väl av när jag fyller! :P

Att den här lille skiten fyller 23 är lite sjukt! :P

Efter att alla gått gick jag till träningshuset och körde ett ryggpass, känner nu att jag kommer få rejäl träningsvärk imorgon! Det spänner i hela ryggen och jag körde hårt också, jag är så jädra bra alltså! ;)



Tänkte att om någon vecka eller så när jag klurat ut lite rolig info att skriva ut om mig själv så vill jag ha lite frågor från er, vore superkul om ni ville skriva någon fråga ni vill ha svar på? Ni kan vara helt anonyma och skriva en fråga jag ska skriva ut så LOVAR jag till 200% att svara ärligt på den frågan, ALLA frågor kommer med! Kom igen! Blir kul! :) Nu ska jag nog fasen nana , trött som en brunstig tjur eller ja.. :/

Natt natt iaf! Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du hetro, eller bi?



Har du haft känslor för någon tjej någon gång?

Och i så fall, vågar du säga vem det är?



Tror du att Per är den du kommer vara med för resten av livet? Pratat om barn eller förlovning?



Ser fram emot svaren! :)

2011-07-12 @ 21:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0