Was it I who broke you down last night?



Haj!

Igår var vi i Linköping och shoppade lite Pelle och jag, vi tränade även på World Class. Mycket trevligt gym. :) Vi skulle ju ändå till Norrköping för att hämta hem min väska som jag glömt där, haha.. Eller det är inte så kul att vara dement, jag vågar inte tänka på hur det ska bli när jag blir äldre! :/ Pelle är så snäll iaf som ställer upp och kör på mig..

Ser inte så fin ut såhär men väääldigt skön, Carlings är bäst!
Tyckte jag var lite fränt, också Carlings. :)
Snett haha men den absolut bästa och finaste tröja jag någonsin inhandlat! ;)
Sen köpte jag ett vitt och svart vanligt linne med på Carlings, all shopping blev därifrån. Tycker om Carlings alltså. :P

Idag har jag varit hos Mamma och vi har ätit på Kina, mamma är så himla söt som bjuder mig! <3 Jag provade något nytt, stekt ris med ägg, kyckling och räkor. REKOMMENDERAD, MUMS!!!

Ser inte mycket ut för världen men det var riktigt gott! :P

3 små rätter, det vi alltid tar men det är ju också mumsigt!

Det är jobbigt att mitt förflutna ska sabba för mig så många gånger i mitt liv, för det mesta känner jag mig stark och lycklig idag men så fort någon är taskig eller ngt så faller jag tillbaka i ett riktigt mörker.. Det blir bättre och bättre iaf och jag skulle verkligen önska att tjejer skulle vara mer snälla mot varanda istället för elaka när dom är avudsjuka, så jäkla vanligt! Jag har själv varit i det när jag hade sämre självförtroende så hackade jag mycket på andra, nu ger jag tjejer komplimanger när jag är ute och ler alltid så mycket jag kan för att undvika missförstånd. Sen finns det ju dom som är tjuriga ändå men jag är bara så glad att jag vet varför inte lika glad över deras dåliga självförtroende... Tråkigt...

Nu ska jag iaf gå till gymmet och träna ben. :P



Puss på er glada o snälla ! ;)

Pers Blogg: http://perekbjorn.blogg.se <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0