I´m on the edge with you



ÄLSKAR TAKIDA!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här, har ju varit underbart väder nu äntligen! :D I Lördags var vi på Örsåsa och det var väl rätt kul men inte som förra gången.. I Måndags var vi i Västervik och solade vid havet, myspys! Älskar havet! I Tisdags var jag med Fia när hon tatuerade sig, och jag blev vääldigt rörd! Hon tatuerade in " Älskade Syster " på ryggen och det är det absolut finaste någon gjort för mig! Ska göra en likadan snart för jag älskar min syster mest av allt på jorden!

Såhär kommer min rygg att se ut snart också! <3

Igår var Fia och jag i Vetlanda och hälsade på Martina, en gammal kompis som jag saknat mycket! Förr när vi umgicks så festade vi och busade och nu har hon en 8 månaders Theo, nyrenoverat hus, husvagn, volvo och en katt. Haha! Känns konstigt men är väldigt glad för hennes skull, världens sötaste son och superfint hus!


Gammal bild på mig o Martina. :)
Gammal bild, Martina o Fialutt

Efter det åkte vi in till stan och sprang i butiker lite, jag har ju bott i Vetlanda för lääänge sen när jag gick barn och fritid där.. Tycker om Vetlanda, mysig liten stad! :)

Köpte ett svart sådant här nagellack, blev faktiskt riktigt snyggt! Rosa under sen det svarta över, fränt! ;)

Sen åkte vi hem och grillade och tog några cider , det finns en cider som heter " Sommarcider med vildäpple och fläder ". Mycket god! :P Sen fixade vi till oss och gick till Jimmy för lite förfest och det var väldigt trevligt, mycket trevligt folk och Fia är alltid lika rolig att festa med! :) Hon är bäst!



Idag kom jag inte upp ur sängen förens halv tolv, har inte gått min morgonpromenad och det känns jobbigt meeeen ska träna rygg sen och då passar jag på att köra en timmes kondition efter!

Är själv hela långa dagen, skönt och tråkigt! Meeen kan ha det mysigt med mig själv med Taco, gym, hög musik, skönhetskväll och sen somna framför någon film! Inte fel. :P
Ut i solen med er nu! :)
Pusset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0