This Place Is About To BloOoOoOw !

Kanske den största fjortislåt som någonsin gjorts men måste erkänna att jag blir glad av den.. :)

Hej på er ! Nu var det nästan en vecka sen jag skrev här men har haft mycket att tänka på och fixa med, kommer absolut inte hända igen ! ;) Har varit sååå duktig med att hålla igång med träning/kondition nu ett tag och lagt mycket tid på det.. Imorgon tänkte jag ta och springa/ gå fort en mil eller två om jag orkar, kanske att det blir till Hultsfred och tillbaka. Isf blir det 22 km, då vore jag ju lite katig sen.. Haha! Men vore kul att göra ngt sådant nu innan det blir kallt för då lär jag inte vara ute och springa lika mycket är jag rädd! :/



Slänger i mig en Red Stack och en kopp kaffe imorgon innan jag beger mig så får vi väl se vad jag kommer hem med för resultat. ;) Red Stack finns fortfarande att köpa på http://muskelbygget.se om jag inte sagt det innan? Men den är bara för dig som vill ha jäkligt skön energi och förlora fett annars kan du låta bli! ;)

Tyckte jag såg lite halvköttig ut här och detta är en typ 3månaders gammal bild så tänkte visa skillnaden på bilderna jag tar imorgon.. :)

Har fått höra ett och annat när jag sagt att Heidi Vourela skulle vara min förebild och jag tycker inte att hon är för mkt, jag tycker hon är skitfrän MEN jag vill inte se ut precis så men nästan! :)

Kör rätt hårt med kosten nu, idag har jag ätit en grape till frukost och kaffe. Sen ett ägg till lunch och en nutrilett måltidsersättning till middag. :/ Noll energi och ont i magen, men hade jag bara ätit lite mer och fått i mig mer protein så hade det varit toppen.. Imorgon ska jag inhandla allt jag ska äta framöver Lax, kyckling, räkor, tonfisk, makrill, nötter, avocado, grape, citron, typ vad jag ätit i ett år snart men jag trivs med det sen ska jag fasen unna mig Tacos iaf en gång i veckan för det är så jäkla gott! CLA, vitaminer, protein och omega3 ingår ju också såklart. :) Ska snart prova lite mer busiga saker som jag kommer skriva om lite senare. :P  

 Imorgon ska jag fixa till myskväll med Tacos, fy fasiken så gött! :P

Efter springturen åker jag in till Vimmerby för att träna ben och rygg, har tränat dom för sig innan men ska tappa ner lite på benträningen då jag inte vill ha köttigare ben sen kör jag ju så mycket kondition nu så då tränar ju benen av det.. Sen blir det väl inte så mycket mer träning i Vimmerby, kanske i framtiden som sagt.. Är ett bra gym ju... :)

Ett mål som jag har är att klara 10 chins till Julafton, klarar max 3 idag fattar inte hur jag kan vara så svag i det när jag känner mig rätt stark i övrigt.. Tar ju för fasen 11kilos hantlarna nu jag är ju svinstark hahahha... NEJ men till jul, 10 chins! :)

Kommer köpa ett kort i Hultsfred , hoppas det är ett bra gym där annars dör jag, tänker för inget i världen ge upp min träning.. Har fått extrem energi nu och inte är det för höstmörkret som smyger på utan för något helt annat. ;) Vanligtvis hade jag varit halvt deprimerad nu när sommaren i princip är över meeeeeeeeeen tror det kan bli den bästa hösten/vintern ever! Det ni! ;)



Nu ska jag nana så jag orkar med morgondagens alla utmaningar! ;) Mamma är ju bortrest en vecka så jag är all by myself och inte för att jag inte älskar min Mamma sjukt mycket MEN det ska bli fruktansvärt skönt att vara själv ett tag, jag trivs så bra med mig! Haha...



Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0