Jag skulle låta blicken möta andra ögon i en främmande stad


Hey!

Igår var vi och shoppade i Västervik, lite höstkläder och skor. :P Stannade i Vimmerby och tränade innan vi åkte hem, kommer sakna det gymmet men vem vet jag kanske kommer tillbaka en dag! ;) Har kvar mitt kort till slutet på September så åker väl in dit ngn dag i veckan iaf, sen blir det väl Hultsfred eller ngt..
Tyckte det här var så mysiga höstskor, från skonisse..
Den här var också myspysig, H&M..Köpte även ett par mörkblå jeansleggings, vitt linne och en massa smink. :P
Har hört från många att den här ska vara jätterolig så det ska bli spännande att läsa, älskar ju henne.. Så jäkla charmig! :)



Idag firar jag och mina bomber ett år, dom ska nog få tårta sen! ;) Haha..



Baloo har varit här sen igår och jag tycker det ska bli lite tråkigt att lämna tillbaka honom nu innan jobbet men hämtar han snart igen, min "lilla" björn.. <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0