In my life there´s been heartache and pain I don´t know if I can face it again




Hey suckers! ;)

Haft en trevlig helg, i Fredags var vi på marknaden i Virserum och handlade lite grejjor..

Syns ju nästan vad det är? Ett fint halsband är det som jag köpte på marknaden, på silverringen står det " Diamonds are a girls best friend ". :D

Jag hade trevligt även om jag ser ut som motsatsen, haha..

Marknadsfesten var också superkul, massor av folk och jäkligt bra musik för en gång skull. Partyfabriken är riktigt bra alltså, förra året var lika kul. Hade velat åka dit på Lördagen också å festat men jag hade sååå trevligt i Norrköping istället hos Jens bror Johan o hans fru, dom båda fyllde 30 så det var storkalas! Jättemysigt var det och Jens och Nea är så söta som ville ha med oss! Jens är dock något mindre söt som gör mig generad inför hela hans släkt!!? ;)





Experten på att grilla o tjata! ;)

Det var såååå skönt väder..

Idag är jag arg som fasen och slö, glömde min väska med bankkort, mobil och leg i Norrköping som ligger vägg i vägg ju?!! :( Hmmm.. MEN vi kom på det att det är ju bara en vecka kvar av min semester och vi har inte gjort sådär jättemycket så vi tar en tripp till KOLMÅRDEN och hämtar hem min väska! Haha.. Blir kul...

Fan jag är köttig ju! ;)

Skulle ha tränat mage och armar idag men är så slö så det får bli ett brutalt pass imorgon istället då jag får ut mer av det.. Långpromenad imorgon innan frukost också måste det bli så slipper jag ha jätte dåligt samvete för allt jag ätit i helgen, fy! :( MEN så som jag tränar så får jag FASEN unna mig det! ;)

Nu ska jag dö framför en film...

Skräck kanske? :S

Kommentarer
Postat av: Eva

Ida, jag ska börja träna imorgon faktiskt. Och jag behöver gå ner typ 30 kg! :o har du några bra tips? Vad äter du för olika tabletter, och va är dom till för? Läste att du åt nått för sockersuget, eller har jag fel? Svara gärna i ett inlägg på din blogg, eftersom jag har lösenord.. TACK! Kram

2011-08-07 @ 21:27:59
URL: http://xjoelsmamma.devote.se
Postat av: Ida

Hej Eva! :) Vad kul att du ska börja träna. 30kg är vad jag har gått ner och det är ju ingen lätt match såklart men det går om man bara ger sig fasen på det! Det jag gjorde var att gå ut och gå en gång på morgonen och en gång på kvällen, ca en timme. Ändrade just då inte så mycket på kosten bara drog ner på kolhydrater, idag äter jag väldigt strikt. Jag vet ju inte vad du äter och så men vill du ha hjälp med sötsuget så ska du ta CLA, det är det absolut bästa! Köp hem Grape, kaffe (minst 3 muggar om dagen), kyckling, lax, sallad, OMEGA3, nötter, avocado, GRÖNT TE. Ett tips är att du går en promenad direkt när du vaknar och innan frukost och tar en kopp kaffe och en med grönt te innan samt en omega3 kapsel. Dom tre jobbar ihop för tredubblad förbränning. Annars tar du bara en Red Stack( Fettförbrännare som ger mycket energi). Du kan känna dig lite illamående första gången du tar dom annars är dom suveräna.. Fråga gärna mer om du behöver hjälp! Kram

2011-08-09 @ 20:22:47
URL: http://idaafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0