I´m Older Now BUT I´m LOST In This World !



Nu var det ett tag sen jag skrev här igen men som dom flesta säkert vet som läser detta så är det slut mellan mig och Per.. Varför det tog slut känns bara löjligt att skriva ut, men jag har haft det bra med Per! :) 

Tränat har jag inte gjort sen i Fredags men det blir ändring på imorgon då jag är ledig efter att ha börjat med ett 8.30-19.15 pass idag på jobbet.. Det var väldigt kul att träffa alla igen och har faktiskt saknat att jobba lite. :) Nu ska jag dock dö i soffan och se på Solsidan med min Mamutt.. :D

Puss! 

Kommentarer
Postat av: Anders

Betyder det att vi kommer få se lite mer hud nu då när du är singel=)?

2011-08-15 @ 23:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0