I Keep Looking For Something I Can´t Get


HalloOoj!

Blev ingen 22km runda i Torsdags, haha.. Men det blev en 8km och då tog jag ut mig riktigt ordentligt, trodde seriöst att jag skulle dö. ;) Efter marknaden igår så skulle jag köra hem Fia och Jocke till Vimmerby så då passade jag på att gå min runda som jag saknar den var så skön.. Nu ska jag åka till Paputt och tvätta bilen sen ska jag träna ben och rygg. :P

Måste ta lite nya bilder snart jag vet. :P

Hoppas på en långpromenad ikväll oxå. :) Har shoppat hem lite bars från http://muskelbygget.se och sittter just nu och knaprar på Swebar Pepparkaka och älskar du pepparkaksdeg som jag så ska du absolut köpa hem den också för den är SUPERGOD! Köpte även vaniljprotein som jag skriver mer om nästa gång för ska prova den för första gången ikväll. :P

Mumma, finns i många goda smaker tycker jag.. Chocklad, Fudgecrisp, Strawberry, Lemon, lakrits och min favvo pepparkaka då. :P Sen finns den i äckliga smaker också för er som vill ha det Mint, caffelatte, bananchocklad. Haha. ;) Swebar innehåller ca 20g protein på 55g och innehåller även vitaminer och mineraler, jag brukar använda dom som måltidsersättning eller som godis.. Innehåller 21,3 g kolhydrater på 100g så rekommenderar ju inte att äta den utöver den vanliga kosten utan att byta ut isf eller som energi innan träning, återhämtning efter träning går ju också. :)

Åker till Vimmerby ikväll för att hämta hem Mamma efter en vecka utan henne, haha jag har verkligen inte klippt navelsträngen ännu. I can´t live if living is without my mamutt or my Paputt. No no no! ;) Var och fikade hos Pappa och Marie igår också, mycket trevligt. :) Dom är så söta!



Men det har varit en välbehövlig ensamvecka, haft tid att tänka igenom mitt röriga liv lite. :)





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0